خون شهيد هنيه بر مجازات سخت صهيونيست‌ها تأثير خواهد داشت

۱۴۰۳/۰۵/۲۰ - ۰۰:۳۷:۲۱
کد خبر: ۳۱۸۴۳۹

فرمانده نيروي قدس سپاه در نامه‌اي به يحيي سنوار رييس جديد دفتر سياسي حماس بر انتقام‌گيري خون شهيد اسماعيل هنيه تاكيد كرد. در بخش‌هايي از اين نامه آمده است: 

فرمانده نيروي قدس سپاه در نامه‌اي به يحيي سنوار رييس جديد دفتر سياسي حماس بر انتقام‌گيري خون شهيد اسماعيل هنيه تاكيد كرد.
در بخش‌هايي از اين نامه آمده است: 
«عروج شهيد اسلام سردار اسماعيل هنيه را تسليت عرض مي‌كنم.
شهيد هنيه واقعا از رهبران دلاور مقاومت اسلامي و شخصيتي ارزشمند و متين بود كه در جهان اسلام وحدت ايجاد كرد.
همان‌طور كه رهبر انقلاب فرمودند وظيفه خود مي‌دانيم كه انتقام خون ايشان را براي اين حادثه تلخ در جمهوري اسلامي بگيريم.
ترديدي نيست كه خون اين شهيد بزرگوار بر مجازات سخت رژيم صهيونيستي به دست جمهوري اسلامي تأثير خواهد گذاشت.
جهاد قهرمانانه برادران شما در مقاومت اسلامي، تأثير مجازات را بيش از گذشته خواهد كرد و به محو شدن هر چه سريعتر اين پديده نحس منجر خواهد شد.
انتخاب جنابعالي را به عنوان شخصيتي با سابقه و پرافتخار در بعد رهبري و جهادي، به همه قهرمانان حماس، غزه و ملت فلسطين تبريك مي‌گويم.
حماس با انتخاب يك رهبر با منطق ديگر ثابت كرد كه پرچم پر افتخار حماس را به دست كسي مي‌دهد كه بيشترين نفوذ را در ميدان دارد و مجاهد في‌سبيل‌الله است.»
كابينه متشكل از همه گرايش‌هاي فكري خواهد بود
معاون اجرايي رييس‌جمهور گفت: همه ايران بايد در دولت با گرايش‌ها و نگاه‌هاي مختلف، نقش داشته باشند. كابينه متشكل از همه گرايش‌هاي فكري خواهد بود.
محمد جعفر قائم‌پناه درباره اولويت‌هاي معاونت اجرايي رياست‌جمهوري اظهار داشت: اولويت ما نگاهي است كه آقاي پزشكيان دارد. دولت ما دولت وفاق ملي و انسجام با رويكردهاي جديد و خردمندانه و استفاده از دانشمندان و نخبگان در اداره امور كشور است.
معاون اجرايي رييس‌جمهور تصريح كرد: همان‌طور كه در ابلاغ آقاي پزشكيان آمده است، نهاد رياست‌جمهوري و معاونت اجرايي با نگاه به چشم‌انداز، سياست‌هاي كلي و قانون برنامه، وظايف خود را  انجام مي‌دهد.
قائم‌پناه گفت: نگاه ما به همه مردم در سراسر كشور يكسان است و ايران را براي همه مي‌خواهيم. همه ايران بايد در دولت با گرايش‌ها و نگاه‌هاي مختلف، نقش داشته باشند. كابينه دولت متشكل از همه گرايش‌هاي فكري خواهد بود. ما بايد ۸۵ ميليون ايراني با نگاه‌ها، قوميت‌ها، فرهنگ‌ها و مناطق مختلف را نمايندگي كنيم.
قائم پناه اظهار داشت: در نهاد رياست‌جمهوري، قطعا نياز است كه اساس كار را بر رضايت‌مندي بگذاريم. بر اساس سياست‌هاي كلي، حفظ كرامت انسان‌ها و احترام به حقوق مردم، اهميت دارد. ما بايد در اجراي برنامه‌ها، مردم را ارباب خود بدانيم، يعني افرادي كه به دستگاه‌هاي دولتي مراجعه مي‌كنند، اربابان ما هستند و كارگزاران بايد آنان را تكريم و احترام كنند؛ همه تلاش ما بايد اين باشد كه دولت جمهوري اسلامي ايران، دولتي عزتمند و پرافتخار باشد تا عزت رهبري و نظام را حفظ كند.