۱۴۷ شمش طلا معامله شد

۱۴۰۳/۰۵/۲۲ - ۰۰:۴۷:۳۰
کد خبر: ۳۱۸۶۰۸

به گفته سخنگوي مركز مبادله ارز و طلاي ايران، در چهل و دومين جلسه حراج شمش طلاي اين مركز همه ۱۴۷ شمش طلاي عرضه شده از سوي متقاضيان خريداري شد و حجم كل معاملات شمش طلا در اين مركز تا امروز از مرز ۳۳.۷ همت عبور كرد.

به گفته سخنگوي مركز مبادله ارز و طلاي ايران، در چهل و دومين جلسه حراج شمش طلاي اين مركز همه ۱۴۷ شمش طلاي عرضه شده از سوي متقاضيان خريداري شد و حجم كل معاملات شمش طلا در اين مركز تا امروز از مرز ۳۳.۷ همت عبور كرد. اصغر بالسيني با اشاره به برگزاري چهل و دومين حراج شمش طلا در مركز مبادله ايران گفت: ۲۱ مرداد ماه، چهل و دومين جلسه حراج شمش طلا در مركز مبادله ارز و طلاي ايران برگزار شد كه از ۱۴۷ كيلوگرم (قطعه) شمش طلاي عرضه شده در اين حراج، همه ۱۴۷ قطعه شمش طلاي استاندارد با عيار ۹۹۵ در هزار و ميانگين قيمت چهار ميليارد و ۵۵۹ ميليون تومان، به ازاي هر شمش طلا، در هر دو تالار معاملات خرد و عمده اين مركز از سوي متقاضيان معامله و خريداري شد.

وي افزود: بر اين اساس و تا امروز طي چهل و دو جلسه حراج شمش طلا از سوي مركز مبادله ارز و طلاي ايران، در مجموع ۷۹۶۷ كيلوگرم شمش طلا به فروش رسيده است كه براساس آن حجم مجموع معاملات از مرز ۳۳.۷ هزار ميليارد تومان (همت) عبور كرد. گفتني است؛ امروز ۲۱ مرداد ماه، نرخ حواله ارز دلار در تالار معاملات مركز مبادله ۴۴ هزار و ۷۰۹ تومان، حواله يورو ۴۸ هزار و ۸۱۰ تومان، حواله درهم ۱۲ هزار و ۱۷۴ تومان و حواله دربنار عراق به مبلع سه هزار و ۳۶۸ تومان معامله شد. همچنين نرخ اسكناس ارز دلار در تالار معاملات اسكناس اين مركز ۴۸ هزار و ۷۳۳ تومان، اسكناس يورو به مبلغ ۵۳ هزار و ۲۰۳ تومان، اسكناس درهم به مبلغ ۱۳ هزار و ۲۶۹ تومان و دينار عراق به مبلغ سه هزار و ۷۱۴ تومان معانله شد.