دستگيري كلاهبردار تلگرامي

۱۴۰۳/۰۵/۲۴ - ۰۳:۳۹:۴۴
کد خبر: ۳۱۸۷۹۵

رييس پليس فتا البرز گفت: پليس اين استان يك فرد را كه با راه‌اندازي كانال تلگرامي ۲۰هزار دلار از كاربران كلاهبرداري كرده بود، در يكي از استان‌هاي همجوار شناسايي و دستگير كرد.

رييس پليس فتا البرز گفت: پليس اين استان يك فرد را كه با راه‌اندازي كانال تلگرامي ۲۰هزار دلار از كاربران كلاهبرداري كرده بود، در يكي از استان‌هاي همجوار شناسايي و دستگير كرد. سرهنگ رسول جليليان افزود: به دنبال ارجاع پرونده‌هاي متعدد كلاهبرداري يك كانال تلگرامي از اين طريق كه گرداننده اين كانال با ارايه سيگنال‌هاي اشتباه در حوزه خريد و فروش رمز ارز مبالغ هنگفتي نيز از مالباختگان دريافت كرده بود، با دستور مقام قضايي شناسايي و دستگيري متهم در دستور كار پليس فتا استان البرز قرار گرفت.
او اظهار داشت: با توجه به اينكه متهم با استفاده از شيوه‌هاي پيچيده هيچ گونه ردي از خود بر جاي نگذاشته بود، اما با پيگيري‌هاي شبانه روزي و بهره‌برداري از اقدامات فني پليسي متهم در يكي از استان‌هاي همجوار شناسايي و توسط ماموران دستگير شد. رييس پليس فتا البرز اضافه كرد: در بررسي‌هاي تكميلي مشخص شد كه اين شخص از طريق اين كانال سيگنال دهي تاكنون مبالغي به ميزان ۲۰ هزار دلار را از كاربران كلاهبرداري كرده است.