وینیسیوس پیشنهاد عربستانی‌ها را رد نکرد

۱۴۰۳/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۸۸۲۰
وینیسیوس پیشنهاد عربستانی‌ها را رد نکرد

وینیسیوس جونیور مایل است که پیشنهاد عربستانی‌ها را بشنود و در موردش فکر کند.

خبری که در ابتدا شایعه به نظر می‌رسید و هرکسی با شنیدنش می‌خندید، جدی‌تر شده است. وینیسیوس جونیور که مدعی اصلی کسب توپ طلاست، جدیدترین هدف عربستان سعودی شده و عرب‌ها آماده می‌شوند تا پیشنهادی به او ارائه بدهند که هوش از سر آدم می‌برد.

به گزارش خبرورزشی، نشریه آاس گزارش داده که وینیسیوس و نمایندگانش نمی‌خواهند این پیشنهاد را خیلی زود رد کنند و مایلند تا ابتدا پیشنهاد آنها را بشنوند. عرب‌ها این هفته با رئال مادرید تماس گرفتند تا در مورد این انتقال صحبت کنند و باشگاه نیز با اشاره به بند آزادسازی ۱ میلیارد یورویی قرارداد وینیسیوس اعلام کرد که نمی‌خواهند او را بفروشند.

آنها اکنون به دنبال این هستند که پیشنهاد رسمی برای وینیسیوس به رئال مادرید ارائه دهند و آاس می‌گوید که این بازیکن و نمایندگانش از این اقدام و ارقام احتمالی در شوک هستند و می‌خواهند قبل از رد این پیشنهاد، احتمال انتقال را بررسی کنند. وینیسیوس در پایتخت اسپانیا خوشحال است، اما می‌خواهد پیشنهاد عرب‌ها را بشنود.

هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به این بازیکن ارائه نشده اما اینطور که برخی خبرگزاری‌ها گفته‌اند، پیشنهاد عرب‌ها قراردادی ۵ ساله است که وینیسیوس را به بیش از یک میلیارد یورو درآمد خالص می‌رساند و باعث می‌شود که او سفیر جام جهانی ۲۰۳۴ هم بشود.

پیشنهادی که برای رئال مادرید مطرح می‌شود حدود ۴۰۰ میلیون یورو است، که همانطور که روزنامه مادریدی اشاره کرده، چنین اعداد و ارقامی هرکسی را به فکر فرو می‌برد.