ضرب و شتم يك پرستار زن در بيمارستان اليگودرز

۱۴۰۳/۰۵/۳۰ - ۰۲:۰۰:۴۲
کد خبر: ۳۱۹۲۲۹
ضرب و شتم يك پرستار زن در بيمارستان اليگودرز

رييس هيات‌مديره نظام پرستاري شهرستان اليگودرز و ازنا از ضرب و شتم يك پرستار زن در شيفت شب بيمارستان شهيد «وليان» اليگودرز خبر داد.

رييس هيات‌مديره نظام پرستاري شهرستان اليگودرز و ازنا از ضرب و شتم يك پرستار زن در شيفت شب بيمارستان شهيد «وليان» اليگودرز خبر داد. او گفت: همراه بيمار ضمن فحاشي و تهديد پرستار خانم به مرگ به سمت او حمله و با فشار دادن گلوي پرستار او را به حالت خفگي درآورد و پرستار خانم كه حدود ۳۰ سال سن دارد بر اثر اين حادثه از ناحيه گردن آسيب‌ديده است. كيومرث كرمي‌زاده اظهار داشت: هيات‌مديره نظام پرستاري اليگودرز طي بيانيه‌اي اين حادثه دلخراش و اين اقدام توهين‌آميز را كه به‌نوعي اولين حمله به يك پرستار خانم در بيمارستان است، محكوم كرده و پيگيري‌هاي حقوقي و قضايي را براي پرونده اين پرستار دنبال مي‌كند.
 او عنوان كرد: اكنون براي اين پرستار مضروب پرونده پزشكي قانوني و قضايي تشكيل شده و مراحل قانوني براي برخورد قضايي با ضارب دنبال مي‌شود و از مسوولان دانشگاه علوم پزشكي لرستان و مسوولان قضايي استان خواهان رسيدگي فوري به اين پرونده هستيم. كرمي‌زاده افزود: با توجه‌ به تكرار حمله و آسيب به پرستاران در شهرهاي مختلف از مسوولان نيروي انتظامي مي‌خواهيم نسبت به استقرار مامور پليس در بيمارستان‌ها براي پيشگيري از حوادث مشابه كه مي‌تواند براي پرستاران خطر جاني داشته باشد، اقدام كنند.

 رييس هيات‌مديره نظام پرستاري شهرستان اليگودرز و ازنا ادامه داد: ناامن بودن محيط درمان باعث اختلال در ارايه خدمات به بيماران، استعفا، ترك كار پرسنل و عدم رغبت پرسنل جهت خدمت در شهرستان مي‌شود و در نهايت مراكز درماني شهرستان با كمبود شديد نيروي درماني و با سيكل معيوب مواجه مي‌شوند.