بازداشت اغفالگر دختر جوان به بهانه ازدواج

۱۴۰۳/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۲:۰۱
کد خبر: ۳۱۹۳۳۴
بازداشت اغفالگر دختر جوان به بهانه ازدواج

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که به بهانه ازدواج دختر جوانی را اغفال کرده بود، خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواخر امسال، زن جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان اعلام کرد که دخترش برای دوچرخه‌سواری از خانه بیرون رفته اما دیگر بازنگشته و تلفن همراهش هم خاموش است. در همین راستا نیز پرونده‌ای در این خصوص در دایره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان) تشکیل شد و تیمی از کارآگاهان راهی محل موردنظر شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم متوجه شدند که دختر جوان پس از خروج از خانه سوار خودروی سواری یک مرد جوان شده است.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه فقدانی متوجه شدند، دختر گمشده توسط یک مرد جوان با شگرد ازدواج اغفال شده و از خانه فرار کرده است. همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با روش‌های علمی مقصد فرار این دو نفر را در شرق تهران شناسایی کنند. کارآگاهان در گام ‌بعدی با انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی مجوزهای عملیات را اخذ کرده و با اجرای یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری متهم شدند و در ادامه نیز دختر جوان در همان محل پیدا شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان مبنی بر فرار از خانه به بهانه ازدواج اعتراف کرد.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، دختر گمشده به آغوش خانواده خود بازگردانده شد، گفت: برای متهم نیز پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس قرار گرفت تا پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شود.