افتتاح و کلنگ‌زنی ۹ پروژه شهری در هفته دولت

۱۴۰۳/۰۶/۰۷ - ۰۱:۳۵:۵۰
|
کد خبر: ۳۱۹۷۵۳

شهردار شهرکرد گفت: در هفته دولت ۹ پروژه شهری در شهرکرد با اعتباری بالغ ‌بر ۲۵۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود. 

صدیقه بارانی| شهردار شهرکرد گفت: در هفته دولت ۹ پروژه شهری در شهرکرد با اعتباری بالغ ‌بر ۲۵۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود. 
محمدحسین واحدیان اظهار کرد: در هفته دولت ۹ پروژه شهری در شهرکرد با اعتباری بالغ ‌بر ۲۵۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد که از این تعداد 6 پروژه افتتاح و 3 پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد. 
وی با بیان اینکه پروژه‌های ترافیکی با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان در سطح شهرکرد قابلیت بهره‌برداری دارند، افزود: احداث ایستگاه‌های پایش تصویری، احداث سامانه‌های ثبت تخلف، هوشمندسازی تقاطع‌ها و راه‌اندازی پارک حاشیه‌ای یک بسته کامل ترافیکی است که در روان‌سازی ترافیک شهری بسیار موثر خواهد بود و هم‌اکنون در شهرکرد قابلیت بهره‌برداری دارند.
شهردار شهرکرد ادامه داد: تاکنون ۲۰ ایستگاه پایش تصویری با اعتباری نزدیک به ۱۹ میلیارد تومان در شهرکرد ایجاد شده است، همچنین ۱۰ ایستگاه ثبت تخلف سرعت با اعتباری نزدیک به ۹ میلیارد تومان احداث شده که پنج ایستگاه آن فعال و پنج ایستگاه دیگر به زودی راه‌اندازی می‌شود. 
واحدیان اضافه کرد: هوشمندسازی تقاطع‌های سطح شهر با اعتباری نزدیک به ۹ میلیارد تومان انجام شده است، همچنین اجرای پارک حاشیه‌ای به صورت سرمایه‌گذاری توسط یک شرکت دانش‌بنیان صورت گرفت.