منتظر این انتقال‌های جذاب باشید

منتظر این انتقال‌های جذاب باشید

۱۴۰۳/۰۶/۰۸ - ۱۰:۲۰:۰۲
|
کد خبر: ۳۱۹۸۵۲

تابستان نقل‌وانتقالات کم‌کم به پایان می‌رسد اما باید منتظر جند انتقال جنجالی دیگر هم باشیم.

پنجره نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا به‌زودی بسته خواهد شد. از روملو لوکاکو گرفته تا فدریکو کیه‌زا و کینگزلی کومان، سرنوشت خیلی از ستاره‌ها به‌زودی مشخص می‌شود. مثل همیشه یک یا دو باشگاه بزرگ می‌توانند با خرید ستاره‌های باقیمانده تقویت شوند.

روملو لوکاکو

به گزارش ایسنا، تابستان بدون خبرهای مربوط به نقل‌وانتقال لوکاکو معنا ندارد. مهاجم بلژیکی در سه سال گذشته هر بار به تیم جدیدی نقل مکان کرده است. به نظر می‌رسد در تابستان امسال نیز این اتفاق رخ می‌دهد. طبق گزارش‌ رسانه‌ها این بازیکن ۳۱ ساله به‌زودی راهی ناپل خواهد شد تا شاگرد آنتونیو کونته شود.

ویکتور گیوکرس

ستاره سوئدی در اولین فصلش در اسپورتینگ لیسبون با زدن ۴۳ گل در ۵۰ بازی توجه‌ها را به خودش جلب کرد. او همچنین در فصل جدید نیز طوفانی ظاهر شده و در دو بازی اول شش گل به ثمر رسانده است. گفته می‌شود آرسنال با گیوکرس صحبت‌های اولیه را انجام داده است. ظاهراً این بازیکن ۲۶ساله بند فسخ ۱۰۰ میلیون یورویی دارد. اخیرا خودش به شایعات در مورد رفتنش از اسپورتینگ دامن زده است. گیوکرس درباره رفتنش در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی گفت: گاهی همه چیز به سرعت اتفاق می‌افتد.

فدریکو کیه‌زا

لیورپول پس از جدایی یورگن کلوپ و زیر نظر آرنه اسلوت تابستان امسال در بازار نقل‌وانتقالات محتاطانه عمل کرده است. با این حال قرمزها هنوز هم ممکن است تقویت شوند. آنطور که فابریتزیو رومانو و لیورپول اکو گزارش دادند، گفته می‌شود که انریکو کیه‌زا راهی لیورپول خواهد شد.

ویکتور اوسیمن

آخرین تلاش‌های بایرن، پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید برای جذب ویکتور اوسیمن ادامه دارد. به گفته فابریتزیو رومانو، باشگاه الاهلی عربستان در تلاش است تا اوسیمن را به خدمت بگیرد و در حال ارائه پیشنهاد ۶۵ میلیون یورویی است. خود اوسیمن ولی تمایلی به رفتن به عربستان ندارد.

کینگزلی کومان

در حالی که شایعات درباره خریدهای لحظه آخری بایرن ادامه دارد، یک جدایی قابل توجه در راه است. طبق گزارش روزنامه فرانسوی اکیپ، کومان تصمیم گرفته است مونیخ را ترک کند. مقصد او هنوز نامشخص است. این بازیکن ۲۸ ساله پیشنهادی از عربستان دریافت کرده است و گفته می‌شود بارسلونا نیز به کومان علاقه‌مند است.

متس هوملس

متس هوملس فصل گذشته در دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا ثابت کرد که هنوز هم می‌تواند در بالاترین سطح ظاهر شود. با این همه این بازیکن ۳۵ ساله بوروسیا دورتموند تصمیم به پایان همکاری با زنبورها گرفت. به نظر می‌رسد باشگاه باسکی رئال سوسیداد به‌زودی او را به خدمت خواهد گرفت.