احداث 40 بازار ميوه و تر‌بار تا پايان سال در پايتخت

۱۴۰۳/۰۶/۱۱ - ۰۱:۲۱:۵۶
|
کد خبر: ۳۱۹۹۸۰

مديرعامل سازمان مديريت ميادين ميوه و تر‌‌بار شهرداري تهران گفت: تا پايان سال ۴۰ بازار ميوه و تر‌بار در تهران احداث مي‌شود. به گزارش مهر، مهدي بختياري زاده، اظهار كرد: دو بازار جديد در منطقه ۲ و ۲۰ افتتاح شده و همچنين بهسازي چهار بازار در مناطق ۲۱، ۱۵، و ۱۳انجام شده است.

مديرعامل سازمان مديريت ميادين ميوه و تر‌‌بار شهرداري تهران گفت: تا پايان سال ۴۰ بازار ميوه و تر‌بار در تهران احداث مي‌شود. به گزارش مهر، مهدي بختياري زاده، اظهار كرد: دو بازار جديد در منطقه ۲ و ۲۰ افتتاح شده و همچنين بهسازي چهار بازار در مناطق ۲۱، ۱۵، و ۱۳انجام شده است. مديرعامل سازمان مديريت ميادين ميوه و تر‌بار شهرداري تهران افزود: روند افتتاح‌ها ادامه دارد و سعي مي‌كنيم هر ماه تعداد بازارها را افزايش داده و خدمات را در محلات گسترش دهيم و همچنين در محلات فاقد بازار، بازار ايجاد كنيم. بختياري‌زاده با اشاره به اينكه با افتتاح دو بازار در منطقه ۲ و ۲۰، ۸۵۰ متر به سطح خدمات سازمان ميادين افزايش مي‌يابد، گفت: كاربري‌هاي مختلفي مثل فرنگيجات و...  در اين بازار وجود دارد. در چهار بازاري كه بهسازي شدند مثل بنفشه در منطقه ۲۱ يك سالن اضافه كرديم و كاربري جديد به آن اضافه شد.

در بازار كيانشهر چهار غرفه با خدمات جديد ايجاد شد. در ميدان تهرانسر، بهسازي اساسي از سال گذشته انجام شد كه ۱۴۰۰ متر و همچنين ميدان پيروزي ۲۵۰۰ متر بهسازي انجام شد و خدمات بيشتر و بهتري به آنها اضافه شد. او با بيان اينكه ارايه خدمات مطلوب اولويت اساسي ماست، ادامه داد: با افزايش كيفيت محصولات توسط نظارت و برنامه‌ريزي مستمر سعي داريم كيفيت موجود را حفظ و ارتقا دهيم. همچنين سعي مي‌كنيم در زمينه افزايش كمي بازارها نيز در تمامي محلات فاقد بازار، بازار جديد ايجاد كنيم. مديرعامل سازمان مديريت ميادين ميوه و تربار شهرداري تهران با اشاره به اينكه در زمينه دسترسي بهتر، فروش مجازي آغاز شده است، افزود: هر روز در سازمان ميادين و فاوا در تلاش هستيم باگ‌ها را رفع و خدمات بهتري ارايه دهيم. بختياري‌زاده ادامه داد: براي دو بازاري كه امروز افتتاح شد، حدود ۸ ميليارد تومان و ۴ بازار كه توسعه و بهسازي داشتند، حدود ۲۱ ميليارد تومان هزينه شده است.  او درخصوص ساخت بازار به سبك ايراني-اسلامي نيز اظهار كرد: در مناطق ١٧ و ۵ اين كار در حال انجام است. مديرعامل سازمان مديريت ميادين ميوه و تربار شهرداري تهران با بيان اينكه ۵۴درصد بازارهاي ساخته شده در مناطق جنوبي است، گفت: ما به دنبال كاهش فاصله شمال و جنوب هستيم.