مستحكم در برابر تمام دنياي دشمنان ايستادگي خواهيم كرد

۱۴۰۳/۰۶/۱۷ - ۰۰:۱۲:۵۹
|
کد خبر: ۳۲۰۱۰۶

فرمانده نيروي دريايي سپاه در آخرين ارزيابي خود، وضعيت آمادگي رزم يگان‌هاي عملياتي مستقر در جزاير و تنگه هرمز را مناسب دانست.

فرمانده نيروي دريايي سپاه در آخرين ارزيابي خود، وضعيت آمادگي رزم يگان‌هاي عملياتي مستقر در جزاير و تنگه هرمز را مناسب دانست.
دريادار عليرضا تنگسيري آمادگي و توان رزم يگان‌هاي شناوري، موشكي و تكاوران نيروي دريايي سپاه در جزاير نازعات و تنگه هرمز را ارزيابي كرد و گفت: الحمدلله آمادگي روحي وعملياتي رزمندگان اسلام در بالاترين سطح قرار دارد. جزاير نازعات (شامل جزاير سه‌گانه تنب بزرگ، تنب كوچك و بوموسي در خليج فارس و جزيره سيري) از مناطق مهم ماموريتي و در محدوده منطقه پنجم دريايي امام محمد باقر (ع) است و تاكيد فرمانده معظم كل قوا (مدظله العالي) توجه به آمادگي رزمندگان مستقر در جزاير نازعات است و الحمدلله ما امروز شاهد روحيه بالا و آمادگي كامل عملياتي بوديم و اين برآمده از تدبير فرمانده معظم كل قوا (مد ظله العالي) است؛ چراكه معظم‌له دستور ويژه درامور جزاير نازعات به ما داده‌اند. وي چهاردهمين الحاق تجهيزات به نيروي دريايي سپاه در ماه گذشته را يادآور شد و اظهار داشت: يكي از اهداف مهم ما از اين بازديد، ارزيابي عملياتي تجهيزات الحاق شده در خطوط دفاعي در جزاير و تنگه هرمز بود كه الحمدلله با بهترين وضعيت ممكن همه سامانه‌هاي اعم از موشكي، پهپادي و ديگر سامانه‌ها و تجهيزات الحاق شده براي دفاع و توليد امنيت و آرامش ملت عزيزمان در حالت عملياتي قرار دارند.  وي در پيام خود به همسايگان و كشورهاي دوست حوزه خليج فارس و درياي عمان گفت: بارها تأكيد كرده‌ايم كه پيام ما به همسايگان و كشورهاي مسلمان، دوستي و برادري و وحدت است و حضور دشمنان و بيگانگان در اين منطقه تنها براي تفرقه و فتنه است و ما مستحكم و پولادين در برابر تمام دنياي آنان ايستادگي خواهيم كرد. اين كلام خداي واحد است كه بر سينه ما نقش بسته است: «واعدوا لهم مااستطعتم من قوه»