حضور مسافران ۴ ساعت قبل از پرواز در ترمينال، الزامي است

۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۰۳:۲۸:۲۵
|
کد خبر: ۳۲۰۴۹۹

دفتر ارتباطات، اطلاع‌رساني و امور بين‌الملل شهر فرودگاهي امام خميني (ره) در اطلاعيه‌اي اعلام‌كرد: مسافران به منظور صدور كارت پرواز و تحويل بار دست‌كم چهار ساعت قبل از زمان پرواز در ترمينال‌هاي فرودگاه حضور داشته باشند.

دفتر ارتباطات، اطلاع‌رساني و امور بين‌الملل شهر فرودگاهي امام خميني (ره) در اطلاعيه‌اي اعلام‌كرد: مسافران به منظور صدور كارت پرواز و تحويل بار دست‌كم چهار ساعت قبل از زمان پرواز در ترمينال‌هاي فرودگاه حضور داشته باشند.  به گزارش وزارت راه و شهرسازي، پرداخت عوارض خروج از كشور از طريق نرم افزارهاي بانكي و پيش از مراجعه به فرودگاه، موجب تسريع در پذيرش مسافران خواهد بود.

در اين اطلاعيه از افراد خواسته شده تا حتي‌الامكان از حضور در ترمينال به عنوان مشايعت يا استقبال از مسافران خودداري كنند. همچنين افراد به‌منظور كاهش ايستايي مسافران با توجه به تغيير ساعت پروازي برخي شركت‌هاي هواپيمايي، پيش از مراجعه به فرودگاه نسبت به بررسي بليت خريداري شده با آژانس هواپيمايي صادر‌كننده بليت اقدام كنند. با توجه به افزايش چشمگير تعداد مسافران و پروازها در ۲ هفته پاياني شهريور، عدم توجه به اين موارد مي‌تواند موجب جا ماندن مسافر از پرواز شود. مسافران به‌منظور اطلاع از آخرين وضعيت پروازها مي‌توانند به سايت فرودگاه به آدرس WWW.IKAC.IR مراجعه كنند.