مسكن اقتصادي شرط ريزش قيمت مسكن

۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۰۳:۲۸:۴۶
|
کد خبر: ۳۲۰۵۰۰

مديركل بنياد مسكن با بيان اينكه اجراي ساخت مسكن اقتصادي از طريق برنامه‌ريزي مي‌تواند زمينه‌ساز بهبود وضعيت بازار مسكن و ريزش قيمت تمام شده مسكن شود، گفت: اجراي ساخت مسكن اقتصادي باعث مي‌شود كه خانه‌هاي مشاركتي اجرا نشود.

مديركل بنياد مسكن با بيان اينكه اجراي ساخت مسكن اقتصادي از طريق برنامه‌ريزي مي‌تواند زمينه‌ساز بهبود وضعيت بازار مسكن و ريزش قيمت تمام شده مسكن شود، گفت: اجراي ساخت مسكن اقتصادي باعث مي‌شود كه خانه‌هاي مشاركتي اجرا نشود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سعيد احدي گفت: ساخت مسكن مشاركتي در فرهنگ ما پذيرفته شده نيست و هيچ‌وقت پذيرفته نخواهد شد و ايجاد مشكلات اقتصادي از‌جمله مشكلاتي است كه در مسكن مشاركتي ايجاد مي‌شود.

مديركل بنياد مسكن اظهار كرد: به نظر مي‌رسد با تعريف واحدهاي ۲۵ متري و مسكن اقتصادي بتوانيم اين معضل را حل كنيم و در حال حاضر خانه‌هاي مشاركتي موضوعي است كه كاملا در تضاد با فرهنگ، تعاريف و ارزش‌هاي جامعه است و هيچ نهاد و شخصي استفاده از خانه‌هاي مشاركتي را نمي‌پذيرد. احدي با اشاره به اينكه اجراي واحدهاي مسكن اقتصادي مي‌تواند زمينه‌ساز كاهش قيمت تمام شده ساخت مسكن و افزايش توليد مسكن مي‌شود، گفت: در حال حاضر مي‌توانيم با اجراي طرح مسكن اقتصادي به‌طور قطع زمينه را براي خانه‌دار شدن افراد ضعيف و محروم را فراهم كنيم.