هریس برنده مناظره بود یا ترامپ؟

هریس برنده مناظره بود یا ترامپ؟

۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۰:۰۱
|
کد خبر: ۳۲۰۵۳۰

تحلیلگران شبکه فاکس نیوز پس از برگزاری اولین مناظره انتخاباتی میان «کامالا هریس» و «دونالد ترامپ» ارزیابی کردند که نامزد دموکرات‌ها برنده این مناظره بوده است.

برخی مفسران شبکه خبری فاکس نیوز که یک رسانه نزدیک به جمهوری‌خواهان به شمار می‌آید، در ارزیابی‌های خود پس از اولین مناظره میان کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات و دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ آبان در آمریکا که بامداد امروز (چهارشنبه) برگزار شد، گفتند که هریس در مناظره خود در برابر ترامپ پیروز شد.

به گزارش ایسنا، «بریت هیوم» تحلیلگر سیاسی فاکس نیوز گفت: او به خوبی آماده بود، پاسخ‌هایی داشت و می‌دانست کجا می‌رود. او عملکرد هریس در مناظره را با مصاحبه‌ ماه گذشته‌اش با شبکه سی‌ان‌ان مقایسه کرد و اکنون وی را «فردی متفاوت» خواند.

هیوم همچنین خاطر نشان کرد هریس توانست ترامپ را در نقاط مختلف مناظره از مسیر خارج کند.

این کارشناس فاکس نیوز افزود: با موفقیت برای او طعمه قرار داد. به نظر من او در این امر جلوتر بود. بدون شک.

او تاکید کرد ترامپ شب بدی داشت.

«هارولد فورد جونیور» مفسری دیگر از فاکس نیوز نیز گفت: امشب، هریس برنده شد.

با این حال، سایر مفسران شبکه از مدیران مناظره انتقاد و آن‌ها را متهم کردند که فقط ترامپ را حقیقت‌سنجی می‌کردند. آن‌ها این مناظره را «ناامیدکننده» خواندند.

ترامپ مهمان مکرر برنامه‌های فاکس نیوز به شمار می‌آید اما اخیرا رابطه‌ای ناخوشایند با پخش‌کننده داشته است و این شبکه را به‌خاطر فراخوانی ایالت‌هایی مانند آریزونا برای دموکرات‌ها در طول رقابت‌های ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ مقصر می‌داند.

نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ که ترامپ در آن شکست خورد، باعث درگیری داخلی در فاکس نیوز شد، به‌طوری که برخی از روزنامه‌نگاران برای گزارش دقیق فشار می‌آوردند و برخی دیگر ادعاهای دروغ ترامپ مبنی بر پیروزی‌اش را تکرار می‌کردند.