چالوس یکطرفه شد

چالوس یکطرفه شد

۱۴۰۳/۰۶/۲۲ - ۱۳:۱۵:۳۷
|
کد خبر: ۳۲۰۵۸۰

تردد کلیه وسایل نقلیه در محور چالوس – کرج و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

 

به گزارش ایسنا براساس اعلام سازمان راهداری تا ساعت ۱۱:۱۵ امروز،تردد کلیه وسایل نقلیه در محور چالوس – کرج و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

همچنین ترافیک در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) محدوده پل زنگوله، در آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) محدوده های تونل شماره 13 ،تونل شماره 15 و حدفاصل تونل شماره 16 تا تونل شماره 18 و تونل البرز تا انتهای آزادراه، در محور هراز مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل زیار تا بایجان در اکثر مقاطع و در مسیر(رفت و برگشت) محدوده سه راهی چلاو ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) محدوده های بایجان و پلور سنگین گزارش شده است.

در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل گیلاوند تا دماوند، در آزادراه تهران – پردیس محدوده های بابایی و تونل شماره 4، در محور تهران – بومهن محدوده پل بابایی، در آزادراه قزوین –رشت محدوده ورودی رودبار، در محور قدیم قزوین – رشت محدوده منجیل مسیر (رفت و برگشت) ترافیک سنگین است.

ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

براساس این گزارش ترافیک در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا حسین آباد و در آزادراه تهران – قم محدوده قیصر آباد مسیر (رفت و برگشت) سنگین گزارش شده است.