مقصر درگذشت هوادار ملوان پیدا شد!

مقصر درگذشت هوادار ملوان پیدا شد!

۱۴۰۳/۰۶/۲۴ - ۲۱:۳۰:۰۱
|
کد خبر: ۳۲۰۶۸۶

یک آقای به ظاهر محترم که دوست دارد دیده شود و برای دیده شدن دست به هر کاری می‌زند و کنار زمین هزار جور شامورتی بازی درمی‌آورد تا دوربین‌های تلویزیونی و رسانه‌ها سراغش بروند، این بار به اسم اجرای قانون، با جان انسان بازی کرده اما مگر گردن می‌گیرد؟

 زنده یاد مرتضی خائفی، هوادار ۶۲ ساله ملوان بندرانزلی که برای تماشای بازی تیم محبوب شهرش، ۱۴ ساعت زمینی در ترافیک روزهای پایانی شهریور به اصفهان سفر کرده بود، در جریان بازی سپاهان و ملوان بر اثر ایست قلبی درگذشت.

به گزارش خبر ورزشی، از فولادشهر روایت های مختلفی به گوش می‌رسد؛ یکی می‌گوید ناظر بازی اجازه نداده هوادار سکته کرده را از فنس رد کنند و برای مداوا به کنار زمین بیاورند، دیگری مدعی است نماینده فدراسیون اجازه نداده آمبولانس این هوادار را از ورزشگاه به بیمارستان برد و گفته اگر بازیکنان دو تیم در جریان بازی سر به سر شوند، برای انتقال آنها به بیمارستان آمبولانس کم می‌آید، یک نفر دیگر ادعا می‌کند پزشکان به موقع بالای سر زنده یاد حاضر شدند ولی به دلیل سابقه بیماری قلبی، قابل سی پی آر نبوده و بعد از انتقال به مرکز درمانی، قبل از انجام عملیات احیا در بیمارستان در گذشته است، مازیار زارع می‌گوید از ناظر بازی خواهش کرده بازی را متوقف کند تا ابتدا به وضعیت هوادار سکته کرده رسیدگی شود و هواداران ملوان هم که شب گذشته در اصفهان با خبرورزشی گفتگو کردند مدعی بودند اگر ناظر بازی حرف مازیار را گوش می‌کرد و حکم به قطع بازی و اعزام فوری آمبولانس می‌داد، احتمال داشت هوادار ملوان زنده بماند، این وسط فدراسیون فوتبال در اقدامی درست تمام عوامل برگزاری بازی اصفهان را تا اطلاع ثانوی محروم می‌کند اما در اقدامی عجیب رییس هیات فوتبال اصفهان می‌گوید هیچ کس در این ماجرا مقصر نبوده و همه کار خود را درست انجام داده اند! رفعتی ترین ناظر بازی های لیگ برتر (!) هم می‌گوید؛ حتی اگر بازیکن کنار زمین بمیرد، من نمی‌توانم به داور بگویم بازی قطع شود!

خسته نباشید واقعا، با این تفاسیر احتمالا مقصر درگذشت این هوادار انزلی چی، خودش است که در ۶۲ سالگی بلند می‌شود از انزلی می‌رود اصفهان برای تماشای بازی لیگ برتر، آن هم دیداری که از تلویزیون های اینترنتی و حتی شبکه استانی اصفهان پخش می‌شد! اصلا مقصر خودِ خودِ مرتضی خائفی است. او هیچ سالی این موقع نمی‌مرد! مرتضی خائفی مقصر است که با درگذشت ناگهانی خود اسباب زحمت مسئولان ما شده است! مسئولان ما یک چیزی می‌دانند که می‌گویند بازی های لیگ برتر را باید بدون تماشاچی برگزار کرد و با آماده نکردن صندلی های شماره گذاری شده روی سکوها، امکانات بهداشتی تماشاچی ها و کامل نکردن گیت ورود و ... شرایط را به سمت و سویی می‌برند که لیگ برتر بدون تماشاگر شود!