ارايه تخفيف ۳۰ درصدي در حوزه خدمات درماني به تاكسيرانان

۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۰۱:۰۳:۲۰
|
کد خبر: ۳۲۰۸۷۲

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران از ارايه تخفيف ۳۰ درصدي در حوزه خدمات درماني و پزشكي به تاكسيرانان خبر داد

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران از ارايه تخفيف ۳۰ درصدي در حوزه خدمات درماني و پزشكي به تاكسيرانان خبر داد. به گزارش مهر، شادي مالكي با اشاره به ارايه خدمات رفاهي و آموزشي به تاكسيرانان پايتخت اظهار كرد: تاكسيرانان و خانواده محترم آنان، مي‌توانند با ۳۰ درصد تخفيف از كليه خدمات دندان‌پزشكي و دريافت تسهيلات تا سقف ۱۰۰ ميليون تومان بدون كارمزد براي انجام خدمات ايمپلنت در ۸ مركز دندانپزشكي استفاده كنند. او افزود: سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران به منظور فراهم كردن امكانات رفاهي و ارايه سرويس‌هاي مناسب به خانواده بزرگ تاكسيرانان تفاهم‌نامه همكاري با مراكز مختلف داشته است. مالكي ضمن تاكيد بر لزوم توجه به خدمات حوزه درماني تاكسيرانان توسط اين سازمان، گفت: براي نخستين‌بار با هدف ارتقاي سطح سلامت و رفاه تاكسيرانان و بهره‌مندي هر چه بيشتر از خدمات درماني مطلوب و با همكاري شركت شهر سالم، تاكسيرانان همانند كاركنان رسمي شهرداري تهران مي‌توانند در بازه زماني «دي ماه» تا انتهاي «اسفندماه» هر سال از طريق سايت سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران نسبت به ثبت نام رايگان بيمه درمان تكميلي اقدام كنند. مالكي درباره روند دريافت خدمات پزشكي و درماني از سوي تاكسيرانان اظهار كرد: تاكسيرانان براي دريافت كليه خدمات مذكور بايد ضمن مراجعه به سايت سازمان تاكسيراني و دريافت معرفي‌نامه مرتبط به مراكز درماني مربوطه مراجعه و از خدمات آن بهره مند شوند. مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران ادامه داد: همچنين سازمان تاكسيراني با همكاري شركت شهر سالم شهرداري تهران اقدام به شناسايي و پرداخت كمك هزينه درماني به بيماران خاص و صعب العلاج مي‌كند.

معاينه فني رايگان و خارج از نوبت براي سرويس مدارس 

مديرعامل ستاد معاينه فني خودروهاي شهر تهران از اختصاص ۴ خط ويژه معاينه فني براي سرويس مدارس خبر داد. به گزارش مهر، سيد محمد مهدي ميرزايي قمي با اشاره به اهميت ايمني در اين خودروها و الزام داشتن معاينه فني براي اخذ مجوز سرويس مدارس، گفت: چهار خط معاينه فني در مراكز سراج، شقايق، شهيد آبشناسان و شهيد چمران به سرويس مدارس جهت پذيرش اين خودروها به صورت ويژه و خارج از نوبت تخصيص يافته است،  مديرعامل ستاد معاينه فني خودروهاي تهران تصريح كرد: چك ليست ارزيابي فني سرويس مدارس متفاوت بوده و اين خودروها با حساسيت بيشتري در مراكز شهر تهران از لحاظ ايمني مورد كنترل و ارزيابي قرار مي‌گيرند.  او تأكيد كرد: از مسوولان مدارس تقاضا مي‌شود جهت حفظ سلامت دانش‌آموزان و آرامش خانواده‌ها حتماً از سرويس مدارس داراي گواهي معاينه فني كه از اعتبار آن بيش يك ماه نگذشته استفاده كرده و به‌شدت در اين خصوص حساسيت‌هاي لازم را لحاظ كنند. به گفته مديرعامل ستاد معاينه فني خودروهاي تهران، بدون ترديد مراجعه اين خودروها به مراكز معاينه فني شهر تهران به منزله داشتن حداقل ايمني‌هاي لازم جهت تردد است. امسال براي نخستين‌بار جهت تشخيص و اطمينان مدارس و والدين از وضعيت ايمني اين خودروها، معاينه فني سرويس مدارس در مراكز شهر تهران رتبه‌بندي شده و برچسب ويژه‌اي با مشخصه «معاينه فني ويژه سرويس مدارس» بر شيشه اين خودروها الصاق مي‌شود. ميرزايي قمي با اشاره به پذيرش خودروهاي سرويس مدارس در كليه مراكز معاينه فني شهر تهران افزود: پذيرش در ساير مراكز انجام مي‌شود؛ اما در چهار مركز صدرالاشاره خطوطي مختص پذيرش اين خودروها پيش بيني شده كه سرويس مدارس مي‌توانند از خدمات آن مراكز بدون معطلي و در كمترين زمان استفاده كنند. او با اشاره به اينكه براي خودروهاي سواري و ون تاكسي تهران حمايت‌هاي مالي ويژه‌اي در نظر گرفته شده و هزينه مراجعه نخست اين خودروها رايگان است، اظهار كرد: علاوه بر ارايه خدمات رايگان به خودروهاي تاكسي سرويس مدارس، با توجه به كنترل‌هاي ويژه و مضاعفي كه براي خودروهاي سرويس مدارس انجام مي‌شود در ميز خدمت اين مراكز كارشناسان متخصص به منظور ارايه مشاوره فني و پاسخگويي به سوالات رانندگان محترم سرويس مدارس در صورت نياز مستقر شده‌اند. در حال حاضر به مراكز معاينه فني شهر تهران روزانه در حدود ۴ هزار دستگاه خودرو مراجعه مي‌كنند. مراكز شهيد آبشناسان و دماوند در روزهاي شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷ صبح الي ۲۰ و ساير مراكز معاينه فني و واحدهاي سيار معاينه فني از ساعت ۷ الي ۱۸ فعال هستند.

آغاز عمليات احداث دومين نيروگاه خورشيدي در جنوب تهران

شهردار منطقه ۱۹ تهران از آغاز عمليات احداث دومين نيروگاه خورشيدي در اين منطقه خبر داد.
حسين اخگر پور در گفت‌وگو با مهر از آغاز عمليات احداث دومين نيروگاه خورشيدي در اين منطقه خبر داد و گفت: با راه‌اندازي اين نيروگاه اصلاح الگوي مصرف، كاهش مصرف انرژي، حفظ محيط زيست و استفاده از انرژي‌هاي تجديد پذير افزايش مي‌يابد. او در خصوص وضعيت احداث اين پروژه بيان كرد: عمليات ساخت سازه و جوشكاري و نصب سازه در حال انجام است كه پس از آن پنل خورشيدي بر روي سازه سوار و در مرحله بعدي تجهيزاتي مانند تابلو برق نصب خواهد شد. به گفته اين مسوول احداث سومين نيروگاه كه در مرحله انعقاد قرارداد است به زودي در ساختمان معاونت اجتماعي و فرهنگي با قدرت ۱۵ كيلو وات راه‌اندازي مي‌شود.