مقيد به ارايه لايحه بودجه ۱۴۰۴ در زمان قانوني هستيم

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۵:۰۳
|
کد خبر: ۳۲۱۱۰۹

 رييس سازمان برنامه و بودجه كشور با بيان اينكه خودمان را مقيد به ارايه لايحه بودجه سال آينده در زمان مقرر قانوني مي‌دانيم، گفت: تلاش مجدانه‌اي داريم كه در زمان مقرر قانوني، لايحه بودجه ۱۴۰۴ را به مجلس شوراي اسلامي تقديم كنيم.

 رييس سازمان برنامه و بودجه كشور با بيان اينكه خودمان را مقيد به ارايه لايحه بودجه سال آينده در زمان مقرر قانوني مي‌دانيم، گفت: تلاش مجدانه‌اي داريم كه در زمان مقرر قانوني، لايحه بودجه ۱۴۰۴ را به مجلس شوراي اسلامي تقديم كنيم. «سيد حميد پورمحمدي» درباره زمان تقديم لايحه بودجه سال ۱۴۰۴ به مجلس شوراي اسلامي افزود: ارايه به‌موقع لايحه بودجه سال ۱۴۰۴ به مجلس شوراي اسلامي، براي ما بسيار حائز اهميت است. رييس سازمان برنامه بودجه كشور سپس با اشاره به تشكيل ستاد بودجه ۱۴۰۴ در اين سازمان از حدود ۱.۵ ماه قبل، اظهارداشت: جلسات ستاد بودجه ۱۴۰۴ در سازمان برنامه و بودجه به صورت منظم تشكيل شده و كميسيون‌ها و كميته‌هاي اين ستاد، فعاليت‌هاي خود را به صورت مستمر انجام مي‌دهند.

پورمحمدي با بيان اينكه خودمان را مقيد به ارايه لايحه بودجه در زمان مقرر قانوني مي‌دانيم، گفت: تلاش مجدانه‌اي داريم تا در زمان مقرر قانوني، لايحه بودجه ۱۴۰۴ را به مجلس شوراي اسلامي تقديم كنيم.
معاون رييس‌جمهوري تصريح كرد: طبق قانون، بايد لايحه بودجه سال ۱۴۰۴ در تاريخ يكم آبان‌ماه به مجلس شوراي اسلامي ارايه شود كه به‌طور حتم در زمان تعيين شده، لايحه بودجه را به مجلس تقديم خواهيم كرد. پورمحمدي افزود: بودجه سال ۱۴۰۴ در سه بخش به مجلس تقديم مي‌شود كه شامل كليات بودجه در بخش اول، بودجه شركت‌هاي دولتي در بخش دوم و اجزاي بودجه و جداول آن در بخش سوم است.