پاسخ محكمي به جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي مي‌دهيم

۱۴۰۳/۰۷/۰۴ - ۰۰:۴۵:۵۹
|
کد خبر: ۳۲۱۳۶۴

سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به جلسه امروز اين كميسيون گفت: در اين جلسه وزير اطلاعات تاكيد كرد كه رژيم صهيونيستي با حمايت امريكا و غرب تنش منطقه را جهاني خواهد كرد و تاكيد كرد كه پاسخ محكمي به جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي داده خواهد شد.

سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به جلسه امروز اين كميسيون گفت: در اين جلسه وزير اطلاعات تاكيد كرد كه رژيم صهيونيستي با حمايت امريكا و غرب تنش منطقه را جهاني خواهد كرد و تاكيد كرد كه پاسخ محكمي به جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي داده خواهد شد.
ابراهيم رضايي در توضيح جلسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي، گفت: اين جلسه با حضور وزير اطلاعات در محل كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس برگزار شد.

وي توضيح داد: در ابتداي اين جلسه سوال حجت‌الاسلام حميد رسايي نماينده تهران و ۱۷ نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از وزير اطلاعات مطرح شد؛ سوال درباره نحوه انتصابات اخير در دولت و استعلام از دستگاه‌هايي مانند وزارت اطلاعات بود كه نسبت به برخي انتصابات در پست‌هاي حساس معترض بودند. 

سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: حجت‌الاسلام خطيب وزير اطلاعات در پاسخ به اين سوال تاكيد كرد كه به همه استعلام‌ها پاسخ داديم و پاسخ خواهيم داد و در اين زمينه پاسخگو هستيم. دولت خود را موظف مي‌داند قانون در اين زمينه رعايت شود.

رضايي افزود: در نهايت آقاي رسايي از پاسخ‌هاي وزير اطلاعات به سوال خود قانع شد اما تاكيد كرد كه اصل اشكال در اين زمينه باقي است ولي مربوط به وزير اطلاعات و وزارت اطلاعات نيست و ديگران در اين زمينه بايد پاسخگو باشند. رضايي گفت: جلسه با حضور وزير اطلاعات و اعضاي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي ادامه پيدا كرد و وزير اطلاعات درباره برخي از مسائل به ويژه لبنان، امنيت منطقه و مسائل داخلي كشور مطالبي را مطرح كرد و به سوالات نمايندگان هم پاسخ داد. سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: وزير اطلاعات با اشاره به تحولات لبنان گفت كه حزب‌الله لبنان موفقيت‌هاي زيادي داشته است و سامانه گنبد آهنين رژيم صهيونيستي آسيب جدي ديده است و رژيم صهيونيستي به دليل موفقيت‌هاي حزب‌الله لبنان ناچار شده كه حالت فوق‌العاده در سرزمين سرزمين‌هاي اشغالي اعلام كند؛ جنايات رژيم صهيونيستي با پشتيباني و حمايت تسليحاتي ايالات متحده امريكا انجام مي‌شود و مقاومت براي ادامه جنگ آماده است و رژيم صهيونيستي شرايط سختي را در پيش دارد. رضايي بيان كرد: وزير اطلاعات در اين جلسه تاكيد كرد كه رژيم صهيونيستي با حمايت امريكا و غرب تنش منطقه را جهاني خواهد كرد و تاكيد كرد كه پاسخ محكمي به جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي داده خواهد شد.  وي ادامه داد: وزير اطلاعات به برخي از سوالات نيز پاسخ داد و گفت مسوولان كشور بايد پروتكل‌هاي حفاظتي را جدي بگيرند و رعايت كنند. وزير اطلاعات در مورد اتباع بيگانه نيز گفت كه در موضوع اتباع اختلافي با ساير دستگاه‌ها نداريم و آمادگي براي توافق در مورد تهيه لايحه‌اي در اين زمينه داريم.