جریمه سنگین AFC در انتظار رقیب هندی تراکتور

جریمه سنگین AFC در انتظار رقیب هندی تراکتور

۱۴۰۳/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۰:۰۲
|
کد خبر: ۳۲۱۷۷۲

در صورتی که موهان باگان هند برای بازی با تراکتور در ایران حضور پیدا نکند، ممکن است هم از لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) امسال و هم رقابت‌های آسیایی سال آینده کنار گذاشته شود.

تراکتور ایران قرار بود در هفته دوم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان موهان باگان هند باشد اما این باشگاه هندی تا الان به بهانه عدم امنیت از سفر به ایران خودداری کرده تا برگزاری این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، این در حالی است که در حال حاضر تیم‌های پاختاکور ازبکستان و استقلال تاجیکستان به همراه ناظران و داوران AFC برای دیدار با پرسپولیس و سپاهان در ایران حضور دارند. نکته مهم‌ دیگر حضور ناظران و داوران AFC دیدار تراکتور و موهان باگان در تبریز است؛ موضوعی که نشان می‌دهد باشگاه هندی هیچ بهانه‌ای برای نیامدن به ایران ندارد.

جریمه سنگین AFC در انتظار موهان باگان

براساس ماده ۵۷ آیین‌نامه انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا، اگر باشگاهی از حضور در بازی امتناع کند در خوش‌بینانه‌ترین حالت به شکست ۳ بر صفر و پرداخت حداقل ۱۰ هزار دلار آمریکا محکوم خواهد شد.

همچنین AFC می‌تواند با حکمی سخت‌گیرانه‌تر، علاوه بر جرایم یاد شده، باشگاه متخلف را از رقابت‌ها حذف کرده و اجازه حضور در رقابت‌های آینده را هم ندهد. با این اوصاف باشگاه موهان باگان هند در بد مخمصه‌ای افتاده است.