تخريب ۲۰۰ واحد غيرمجاز تفكيك پسماند

۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - ۰۱:۱۵:۰۹
|
کد خبر: ۳۲۱۹۲۴

مديرعامل شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران از تخريب ۲۰۰ واحد غيرمجاز تفكيك پسماند خبر داد. به گزارش مهر، سعيد بيگي، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ساماندهي دست فروشي در سطح مناطق بيان كرد: مديريت اين امر نيازمند طرح كارشناسي شده و مستمر است كه با حمايت و همراهي دستگاه‌هاي مختلف به ويژه شوراي اسلامي شهر محقق خواهد شد.

مديرعامل شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران از تخريب ۲۰۰ واحد غيرمجاز تفكيك پسماند خبر داد. به گزارش مهر، سعيد بيگي، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ساماندهي دست فروشي در سطح مناطق بيان كرد: مديريت اين امر نيازمند طرح كارشناسي شده و مستمر است كه با حمايت و همراهي دستگاه‌هاي مختلف به ويژه شوراي اسلامي شهر محقق خواهد شد. مديرعامل شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر در ادامه با اشاره به اجراي بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداري‌ها به عنوان ماموريت اصلي شركت ساماندهي افزود: از ابتداي تأسيس شركت تاكنون بيش از ۷۰ هزار رأي براي رفع مزاحمت‌هاي شغلي صادر شده است و به روز رساني آخرين وضعيت كد نوسازي ۱۰ هزار پرونده بند ۲۰ كار ويژه شركت در اين حوزه است.

بيگي همچنين به شناسايي و ساماندهي كارواش‌ها سطح شهر به جهت رفع مشكلات آنها، و نيز رسيدگي به سد معبر نمايشگاه‌هاي اتومبيل در منطقه ۲ اشاره كرد و گفت: جمع‌آوري و تخريب ۲۰۰ واحد غيرمجاز تفكيك پسماند در راستاي امر رصد آسيب‌هاي اجتماعي نيز انجام شده و همچنين راه‌اندازي جايگاه‌هاي سوخت كوچك مقياس نيز بخش ديگري از اقدامات شركت ساماندهي بود است. او با بيان اينكه تعداد نيروي انساني در شركت ساماندهي در مقايسه با تكاليف و شرح وظايف اين شركت كم است، تاكيد كرد: اين مساله با افزايش بهره‌وري كاركنان جبران شده است تا حدي كه طي سال گذشته سود خالص شركت تا ۸ برابر افزايش و زيان انباشته نيز تا ۴۸ درصد كاهش داشته است.