بهره‌برداري از ۱۴۸ پروژه توسعه محلي در تهران

۱۴۰۳/۰۷/۱۲ - ۰۰:۴۰:۴۱
|
کد خبر: ۳۲۲۰۱۷

شهردار منطقه ۱۸ تهران از تكميل و به بهره‌برداري رسيدن تعداد ۱۴۸ عنوان پروژه توسعه محلي در قالب طرح من شهردارم با هزينه‌اي حدود يك هزار ميليارد ريال خبر داد.

شهردار منطقه ۱۸ تهران از تكميل و به بهره‌برداري رسيدن تعداد ۱۴۸ عنوان پروژه توسعه محلي در قالب طرح من شهردارم با هزينه‌اي حدود يك هزار ميليارد ريال خبر داد. محمد جواد خسروي در گفت‌وگو با مهر افزود: در نخستين تجربه از طرح من شهر دارم، تعداد ۴۹ عنوان پروژه تعريف و كارسازي و در تجربه بعدي اين آمار به سه برابر افزايش يافت كه با توجه به احصاء و اولويت‌بندي مطالبات شهروندان در اين مرحله از طرح، عناوين پروژه‌ها در چهار حوزه خدمات شهري و محيط زيست، حمل و نقل و ترافيك، اجتماعي و فرهنگي و فني و عمراني تعريف و فاز اجرايي آنها با اعتباري بالغ بر يك هزار و ۴۳۲ ميليارد ريال آغاز شد. او ادامه داد: پايانه تاكسيراني نعمت آباد، بهسازي و مرمت آب‌نماي بوستان‌هاي شاخص، فاز دوم پياده روسازي خيابان شريعتي، توسعه فروشگاه‌هاي گلماند، نوسازي وسايل بازي و تندرستي تعداد ۱۴ بوستان، بهسازي تعداد ۵ بقعه شهداي گمنام، توسعه امكانات ورزشي و رفاهي بوستان ورزش از اين دست پروژه‌ها است.

به گفته اين مقام مسوول، مرمت و بهسازي روكش آسفالت معابر شاخص، افزايش سرانه فضاهاي بهداشتي در بوستان‌ها، توسعه پاتوق‌هاي محلي، نوسازي تعدادي از ساختمان‌هاي سراي محلي، تبديل انهار معابر به كانيو و… بخش ديگري از اين عنوان پروژه‌ها به شمار مي‌رود.