جاده چالوس از ۱۵ تا ۲۵ مهر به‌طور كامل مسدود مي‌شود

۱۴۰۳/۰۷/۱۴ - ۰۱:۵۹:۳۸
|
کد خبر: ۳۲۲۱۲۰

 رييس پليس راهور فراجا، از مسدود شدن جاده چالوس به دليل عمليات عمراني از ۱۵ تا ۲۵ مهر خبر داد. سردار حسيني، رييس پليس راهور فراجا، اعلام كرد كه جاده چالوس از تاريخ ۱۵ مهر تا ۲۵ مهر ۱۴۰۳ به دليل اجراي عمليات عمراني مهم، به‌طور كامل مسدود خواهد بود.

 رييس پليس راهور فراجا، از مسدود شدن جاده چالوس به دليل عمليات عمراني از ۱۵ تا ۲۵ مهر خبر داد. سردار حسيني، رييس پليس راهور فراجا، اعلام كرد كه جاده چالوس از تاريخ ۱۵ مهر تا ۲۵ مهر ۱۴۰۳ به دليل اجراي عمليات عمراني مهم، به‌طور كامل مسدود خواهد بود. وي اظهار داشت: اين عمليات شامل اجراي گالري بتني پيش ساخته و نصب توري سنگ در محدوده تونل كندوان تا مرزن‌آباد است. هدف از اين عمليات، تثبيت سنگ‌هاي موجود در شيب‌هاي اطراف جاده و جلوگيري از ريزش سنگ در فصول باراني است. اين پروژه به مدت ۱۰ روز و به صورت ۲۴ ساعته، در صورت مساعد بودن شرايط جوي، اجرا خواهد شد. سردار حسيني از مسافران و رانندگان خواست تا در اين بازه زماني از مسيرهاي جايگزين براي تردد به سمت شمال كشور استفاده كنند. وي گفت: «مسافران مي‌توانند از محورهاي هراز، فيروزكوه و همچنين قزوين-رشت براي سفر به شمال استفاده كنند. اين مسيرها ظرفيت كافي براي تردد را دارند و مي‌توانند جايگزين مناسبي باشند.

او همچنين تأكيد كرد كه اين عمليات به منظور افزايش ايمني جاده و حفظ جان مسافران انجام مي‌شود و گفت: اين پروژه با هدف كاهش خطرات ناشي از ريزش سنگ و بهبود وضعيت جاده اجرا مي‌شود. اميدواريم با اجراي اين طرح، شاهد بهبود شرايط تردد در اين محور مهم و پرتردد باشيم. سردار حسيني همچنين از مسافران خواست كه در اين مدت صبور باشند و ضمن همكاري با پليس راهور و ساير عوامل اجرايي، از شتاب‌زدگي و عجله در رانندگي پرهيز كنند. وي افزود: رانندگان بايد با صبر و دقت بيشتر و رعايت قوانين، از سبقت‌هاي غيرمجاز خودداري كرده و با توجه به هشدارهاي پليس، از مسيرهاي جايگزين استفاده نمايند تا اين عمليات عمراني با كمترين مشكل و بيشترين ايمني به پايان برسد.