وزير نفت:

نگران بحران‌هايي كه دشمنان ايجاد مي‌كنند، نيستيم

۱۴۰۳/۰۷/۱۵ - ۰۰:۵۰:۴۰
|
کد خبر: ۳۲۲۱۸۱

وزير نفت گفت: نگران بحران‌هايي كه دشمنان انقلاب ايجاد مي‌كنند، نيستيم و اين سفر براي ما سفري كاري و عادي به‌شمار مي‌آيد. 

وزير نفت گفت: نگران بحران‌هايي كه دشمنان انقلاب ايجاد مي‌كنند، نيستيم و اين سفر براي ما سفري كاري و عادي به‌شمار مي‌آيد. 

به گزارش ايسنا، محسن پاك‌نژاد كه (شنبه، ۱۴ مهر) به منظور بازديد ميداني از عسلويه به اين منطقه سفر كرده است، اظهار كرد: سفر به عسلويه به‌منظور بازديد از اين منطقه و قدرداني از زحمات و تلاش‌هاي همكارانم كه در سكوها فعاليت مي‌كنند و نقشي تعيين‌كننده‌ در تامين گاز كشور دارند، انجام مي‌شود. وي افزود: در اين سفر با مشكلاتي كه ممكن است اين عزيزان داشته باشند، آشنا مي‌شوم و درصدد رفع آنها خواهيم بود، اگرچه از گذشته نكاتي مدنظر داشته‌ام و اقدام‌هايي براي رفع مشكلات انجام شده است، اما تمايل دارم كه اين موضوع را مستقيم از زبان آنها شنيده تا چالش‌ها برطرف شود.

همچنين مي‌خواهم در اين روزهاي خاص قوت قلبي براي همكارانم و در كنار آنها باشم. وزير نفت تصريح كرد: اين يك بازديد عادي است، ما نگران بحران‌هايي كه دشمنان انقلاب ايجاد مي‌كنند نيستيم و اين سفر براي ما سفري كاري و عادي به شمار مي‌آيد. پاك‌نژاد همچنين در حاشيه بازديد از سكوي A فاز ۱۸ و سكوي فاز پنجم ميدان مشترك پارس جنوبي به همراه جمعي از مديران ارشد صنعت نفت، ضمن بررسي تازه‌ترين وضع توليد از ميدان مشترك پارس جنوبي، با كاركنان عملياتي ديدار و از تلاش‌هاي آنان قدرداني كرد. وي با اشاره به اينكه كاركنان عملياتي در صف مقدم توليد انرژي كشور هستند خطاب به كاركنان مستقر روي سكوهاي پارس جنوبي گفت: بدانيد كه بنده به عنوان فردي درد آشنا با صنعت نفت با دقت و حساسيت مسائل مربوط به نيروي انساني به‌ويژه كاركنان مناطق عملياتي و كاركنان مستقر در سكوهاي نفت و گاز را بررسي و رسيدگي مي‌كنم و تمام‌قد در كنار شما هستم. وزير نفت با تاكيد بر اينكه چشم اميد هموطنان به كاركنان صنعت نفت است، بيان كرد: توليد ناخالص داخلي، توليد ثروت، تامين امنيت انرژي بخش‌هاي خانگي، تجاري و صنايع كشور به دست كاركنان صنعت نفت رقم مي‌خورد، از اين رو كاركنان صنعت نفت بايد به خودشان ببالند و افتخار كنند. پاك‌نژاد گفت: بدانيد كه بنده به عنوان فردي دردآشنا با صنعت نفت با دقت و حساسيت مسائل مربوط به سرمايه انساني به‌ويژه كاركنان مناطق عملياتي و كاركنان مستقر در سكوهاي نفت و گاز را بررسي و رسيدگي مي‌كنم. بازديد از دو پالايشگاه گازي و نيروگاه برق بعثت در دستور كار سفر سرزده پاك‌نژاد به منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس قرار دارد، ضمن آنكه در پايان، نشست مديريت بحران در ساختمان مركزي اين منطقه با حضور وزير نفت برگزار مي‌شود.