قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳؛ طلا هم عقب نشست +‌ جدول

۱۴۰۳/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۲۲۳۱۳

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ همراه با کاهش اونس جهانی و افت دلار، با کاهش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. با این‌حال، با وجود این روند نزولی، قیمت‌ها در بازار سکه، همچنان از قیمت زمان بازگشایی بیشتر هستند. گفتنی است قیمت دلار امروز در کانال سوم کریدور ششم کاهشی شده و در پله‌های ابتدایی این کانال نوسان می‌کند.

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳/ بازار طلا عقب‌نشینی کرد

به گزارش تجارت نیوز، قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ همراه با کاهش قیمت اونس جهانی و افت نرخ دلار، در روند کاهشی بازگشایی شد. با این‌حال قیمت‌ها در زمان بازگشایی، افزایشی بودند و تنها بازار طلا نسبت به روز گذشته کاهش چشمگیری پیدا کرده‌ است؛ قیمت قطعات سکه اما با وجود نزولی بودن، همچنان از قیمت زمان بازگشایی بیشتر است.

شایان ذکر است قیمت اونس جهانی طلا امروز، با رقم ۲۶۵۲ دلار به ثبت رسیده است. گفتنی است قیمت دلار امروز در کانال سوم از کریدور ششم، چند پله عقب‌نشینی کرده است.

قیمت سکه و طلا ۱۶ مهر

قیمت نقره ۱۱۶۰ تومان کاهش یافت

قیمت اونس جهانی نقره امروز با ۲۷ سنت کاهش، روی رقم ۳۱ دلار و ۹۳ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با هزار و ۱۶۰ تومان کاهش، گرمی ۶۵ هزار و ۱۰ تومان به فروش رسید.

سکه امامی در کانال ۴۹ میلیونی کاهشی شد

بازار سکه امروز در تمامی قطعات کاهشی بود، با این‌ حال، با وجود این روند نزولی، قیمت‌ها همچنان از قیمت زمان بازگشایی بیشتر هستند. قیمت سکه امامی با ۲۱۵ هزار تومان کاهش، با رقم ۴۹ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با کاهش ۱۷۰ هزار تومانی، روی رقم ۴۳ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه با ۱۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۵۰ هزار تومان کاهش، به‌ترتیب با رقم‌های ۲۷ میلیون تومان و ۱۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان ثبت شد. قیمت سکه گرمی با کاهش ۵۰ هزار تومانی، با رقم هشت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا امروز که در زمان بازگشایی صعودی بود، در این لحظه کاهشی شده است. هر مثقال طلا با ۲۰۳ هزار تومان کاهش، روی رقم ۱۷ میلیون و ۷۲۲ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش، با رقم چهار میلیون و ۹۱۴ هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۴۸ هزار و ۹۷۵ تومان کاهش، با رقم چهار میلیون و ۳۶ هزار و ۸۵۲ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۱۹۵ هزار تومان، بهار آزادی ۲۲۰ هزار تومان، نیم ‌سکه ‍‍۱۱۰ هزار تومان،‌ ربع سکه ۵۵ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز دو هزار تومان افزایش یافت.