عضويت در مراكز فرهنگي و‌ هنري كانون پرورش فكري رايگان شد

۱۴۰۳/۰۷/۱۷ - ۰۱:۰۰:۲۶
|
کد خبر: ۳۲۲۳۸۵

عضويت در تمامي مراكز فرهنگي و‌هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در سراسر كشور به مناسبت هفته ملي كودك در روزهاي ۱۷ و ۱۸ مهر ۱۴۰۳ رايگان است.

عضويت در تمامي مراكز فرهنگي و‌هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در سراسر كشور به مناسبت هفته ملي كودك در روزهاي ۱۷ و ۱۸ مهر ۱۴۰۳ رايگان است. فرهاد فلاح، معاون فرهنگي كانون و رييس ستاد هفته ملي كودك با اعلام اين خبر گفت: ويژه‌برنامه‌هاي متنوع و شادي به مناسب هفته ملي كودك از ۱۴ تا ۲۰ مهر در تمام مراكز و بخش‌هاي ستادي و استاني كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان تدارك ديده شده است. اوهمچنين با اشاره به تخفيف ۲۵ درصدي محصولات كانون در فروشگاه اينترنتي ديجي‌كانون افزود: در اين هفته ۱۰۰ كلاس درس در مناطق محروم نيز صاحب كتابخانه خواهد شد.

فلاح تجليل از فعالان حوزه كودك و نوجوان در استان‌ها، برپايي نشست‌هاي تخصصي، رونمايي و... را از ديگر اقدام‌هاي كانون در اين هفته عنوان كرد. بر اساس اين گزارش علاقه‌مندان براي ثبت‌نام رايگان در مراكز كانون بايد روزهاي ۱۷ و ۱۸ مهر به پرتال اينترنتي كانون به نشاني kpf.ir بخش ثبت‌نام مراجعه و يكي از مراكز نزديك به محل سكونت خود را انتخاب و روند عضويت در آن مركز را كامل كنند.