قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳؛ طلا نزولی شد؟ + جدول

۱۴۰۳/۰۷/۱۷ - ۱۵:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۲۲۴۰۸

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ همراه با کاهش اونس جهانی طلا و عقب‌نشینی یک کانالی دلار، با کاهش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. حباب سکه نیز در تمامی قطعات روند نزولی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز با دخالت بازارساز کنترل شده و به کانال دوم از کریدور ششم عقب‌نشینی کرده است.

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳/ طلا با لیدری اونس جهانی و دلار نزولی شد

به گزارش تجارت نیوز، قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ همراه با کاهش اونس جهانی و افت قیمت دلار، در روند نزولی بازگشایی شد. به‌نظر می‌رسد کندشدن تنش‌ها در منطقه و همچنین دخالت بازارساز ار مسیر تزریق ارز، قیمت دلار را کاهشی کرده است؛ از طرفی کاهش اونس جهانی طلا به زیر منطقه ۲۶۴۰ دلاری، بر روند نزولی بازار داخلی، اثر گذاشته است.

شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا امروز، با کاهش چهار دلاری، با رقم ۲۶۳۸ دلار به ثبت رسیده است. گفتنی است قیمت دلار امروز با افت قیمت مواجه شده و به پله‌های پایانی کانال دوم از کریدور ششم عقب‌نشینی کرده است.

قیمت سکه و طلا ۱۷ مهر

قیمت نقره ۱۰۴۰ تومان کاهش یافت

قیمت اونس جهانی نقره امروز با ۴۵ سنت کاهش، روی رقم ۳۱ دلار و ۲۵ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با هزار و ۴۰ تومان کاهش، گرمی ۶۳ هزار و ۴۴۰ تومان به فروش رسید.

سکه بهار در مرز کانال ۴۳ میلیونی نوسانی شد

بازار سکه امروز در تمامی قطعات کاهشی بود. قیمت سکه امامی با ۴۳۰ هزار تومان کاهش، با رقم ۴۸ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با کاهش ۶۱۵ هزار تومانی، در مرز کانال ۴۳ میلیونی سرگردان شد و روی رقم ۴۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه و ربع سکه با ۲۵۰ هزار تومان کاهش، به ترتیب با رقم‌های ۲۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، با رقم هشت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا امروز با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته بازگشایی شده است. هر مثقال طلا با ۱۲۰ هزار تومان کاهش، روی رقم ۱۷ میلیون و ۶۴۱ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان کاهش، با رقم چهار میلیون و ۷۳ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۲۵ هزار و ۹۶۸ تومان کاهش، با رقم چهار میلیون و ۱۹ هزار و ۳۱۳ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات کاهش است؛ حباب سکه امامی ۲۵۶ هزار تومان، بهار آزادی ۳۵۱ هزار تومان، نیم ‌سکه ۱۳۶ هزار تومان،‌ ربع سکه ۱۹۲ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۷۲ هزار تومان کاهش ییافت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

پارس نماد داده ها