تسهيلات كميته امداد براي‌ اشتغالزايي و به‌كارگيري‌مددجويان در واحدهاي توليدي و صنعتي فارس

۱۴۰۳/۰۷/۱۸ - ۰۱:۲۸:۳۰
|
کد خبر: ۳۲۲۴۶۲

در جلسه مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس و مديركل كميته امداد حضرت امام خميني(ره) فارس بر گسترش همكاري‌ها به منظور ايجاد اشتغال پايدار براي خانواده‌هاي تحت حمايت اين نهاد تاكيد شد.

سعيده ناصري| در جلسه مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس و مديركل كميته امداد حضرت امام خميني(ره) فارس بر گسترش همكاري‌ها به منظور ايجاد اشتغال پايدار براي خانواده‌هاي تحت حمايت اين نهاد تاكيد شد. مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس در اين جلسه بر گسترش همكاري‌ها به منظور ايجاد اشتغال پايدار براي مددجويان و جامعه هدف كميته امداد در واحد‌هاي توليدي و صنعتي تاكيد كرد و گفت: در اين زمينه از تمام ظرفيت‌ها براي تحقق اين موضوع استفاده مي‌كنيم . سيد مسعود عظيمي با بيان اينكه واحد‌هاي توليدي و صنعتي از جذب و به‌كارگيري نيروهايي كه مهارت داشته باشند استقبال مي‌كنند بر برنامه‌ريزي به منظور ارايه آموزش‌هاي مهارتي به مددجويان جوياي كار تاكيد كرد و گفت: در اين زمينه از ظرفيت‌هاي مركز آموزش ارتقاي مهارت فني و حرفه‌اي شهرك صنعتي بزرگ شيراز نيز مي‌توان استفاده كرد. وي در ادامه از ديگر موارد همكاري‌هاي مشترك را حمايت از برگزاري رويدادهاي استارتاپي برشمرد و افزود: در برگزاري رويدادهاي استارتاپي با محوريت توانمند‌سازي ايده‌هاي برتر مددجويان تحت حمايت كميته امداد نيز در گذشته برنامه‌هاي مشتركي انجام شده كه اين رويدادها در آينده نيز مورد حمايت اين شركت قرار خواهد گرفت.

مديركل كميته امداد حضرت امام خميني (ره) استان فارس نيز در اين جلسه با تشكر از حمايت‌ها و همراهي انجام شده توسط شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس با اين نهاد گفت: از رويكردهاي اصلي كميته امداد، توانمند‌سازي مددجويان و جامعه هدف و ايجاد درآمد پايدار براي آنان است.  مرتضي موصلي افزود: توانمندسازي مددجويان در بخش اقتصادي با محوريت اشتغال و كسب و كارهاي خرد براي ايجاد و افزايش ارزش افزوده را همواره در دستور كار قرار داديم. وي با بيان اينكه در سال گذشته 7هزار خانوار از مدجويان كميته امداد در فارس با اعطاي تسهيلات جهت طرح‌هاي اشتغالزا از پوشش اين نهاد خارج شده‌اند گفت: امسال نيز برنامه‌هاي مختلفي در دست اجرا است . مديركل كميته امداد حضرت امام خميني(ره) استان فارس همچنين از ارايه تسهيلات به كارفرمايان و واحد‌هاي توليدي و صنعتي كه مددجويان و جامعه هدف اين نهاد را به‌كار گيرند خبر داد و گفت: كارفرمايان بنگاه‌هاي اقتصادي، به ازاي به‌كار‌گيري هر نفر از مددجويان 150ميليون تومان از اعتبارات قرض‌الحسنه بهره مند مي‌شوند .