توصيه پزشكيان به استانداران

۱۴۰۳/۰۷/۱۹ - ۰۰:۵۷:۳۳
|
کد خبر: ۳۲۲۵۰۸

رييس‌جمهور ضمن تبريك و آرزوي موفقيت براي استانداران خراسان رضوي، فارس و يزد، از آنان خواست همه تلاش خود را براي تحقق گفتمان وفاق ملي و به‌كارگيري مديران بر اساس توانمندي‌ها فارغ از جنسيت و باور و قوميت به كار بگيرند.

رييس‌جمهور ضمن تبريك و آرزوي موفقيت براي استانداران خراسان رضوي، فارس و يزد، از آنان خواست همه تلاش خود را براي تحقق گفتمان وفاق ملي و به‌كارگيري مديران بر اساس توانمندي‌ها فارغ از جنسيت و باور و قوميت به كار بگيرند. مسعود پزشكيان رييس‌جمهور در سخناني ضمن توصيه استانداران جديد به تلاش مستمر براي تحقق گفتمان وفاق ملي و همچنين اهداف دولت در بخش‌هاي مختلف اقتصادي، سياسي، فرهنگي و اجتماعي، بر لزوم توجه به استفاده از ظرفيت جوانان نخبه، بانوان و اقوام و مذاهب مختلف بدون در نظر گرفتن رويكردهاي جناحي و با تاكيد بر اصول مهم شايستگي، توانمندي و كارآمدي تاكيد كرد. پزشكيان همچنين از استانداران جديد خواست در توسعه استان‌ها ملاحظات زيست محيطي، رفع ناترازي‌هاي انرژي، مديريت منابع و مصارف، پيگيري مجدانه برنامه دولت براي رفع كمبود در حوزه فضاهاي آموزشي، استفاده بهينه از ظرفيت‌هاي استان‌هاي محل ماموريت خود و رسيدگي جدي به محرومان را در دستور كار خود داشته باشند.

بر اين اساس، غلامحسين مظفري در جلسه هيات دولت با راي اعضاي دولت چهاردهم استاندار خراسان رضوي شد . مظفري كه پيش از اين معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري تهران، فرماندار ويژه و نماينده مردم نيشابور بوده است؛ دكتراي مديريت و برنامه‌ريزي شهري دارد. محمدرضا بابايي‌دره در جلسه هيات دولت با راي اعضاي دولت چهاردهم استاندار يزد شد . بابايي‌دره كه داراي دكتراي مديريت حرفه‌اي كسب‌وكار است پيش از اين سابقه فرمانداري مهريز و اشكذر و معاونت برنامه‌ريزي و اقتصادي استانداري يزد را داشته است. حسينعلي اميري در حاشيه جلسه هيئت دولت در جمع خبرنگاران اعلام كرد: با پيشنهاد وزير كشور و راي اعضاي هيات دولت و موافقت دكتر پزشكيان امروز به عنوان استاندار فارس منصوب شدم. وي افزود: اميدوارم خدمتگزار صديقي براي مردم باشم. اميري دكتراي حقوق عمومي دارد و پيش از اين معاون پارلماني رييس‌جمهور در دولت‌هاي يازدهم و دوازدهم، قائم‌مقام وزير كشور در دولت يازدهم و سخنگوي وزارت كشور بوده است. وي همچنين به مدت شش سال عضو حقوقدان شوراي  نگهبان  بوده  است.