ايرادات قانوني ۱۰ پروژه سرمايه‌گذاري شهري تهران

۱۴۰۳/۰۷/۱۹ - ۰۱:۳۲:۴۲
|
کد خبر: ۳۲۲۵۳۶

مديرعامل سازمان سرمايه‌گذاري شهرداري تهران در مورد آخرين وضعيت پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري شهرداري تهران توضيحاتي ارايه كرد و گفت: از ۵۲ پروژه مشاركتي شهرداري تهران حدود ۱۰ مورد داراي ايرادات قانوني است كه چاره‌اي نداشتيم و بايد در مراجع قضايي پيگيري را ادامه دهيم اما از اين ميان، ۱۷ پروژه نيز در شرف حل شدن است و ۵ مورد كاملا حل شد و واگذار شد و براي حل مشكل مابقي پروژه‌ها نيز در حال رايزني هستيم.

مديرعامل سازمان سرمايه‌گذاري شهرداري تهران در مورد آخرين وضعيت پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري شهرداري تهران توضيحاتي ارايه كرد و گفت: از ۵۲ پروژه مشاركتي شهرداري تهران حدود ۱۰ مورد داراي ايرادات قانوني است كه چاره‌اي نداشتيم و بايد در مراجع قضايي پيگيري را ادامه دهيم اما از اين ميان، ۱۷ پروژه نيز در شرف حل شدن است و ۵ مورد كاملا حل شد و واگذار شد و براي حل مشكل مابقي پروژه‌ها نيز در حال رايزني هستيم. نويد خاصه باف در گفت‌وگو با ايسنا با بيان اينكه پروژه‌هاي سازمان سرمايه‌گذاري از ابتداي اين دوره مديريت شهري رصد شد، گفت: برخي پروژه‌هاي سازمان سرمايه‌گذاري داراي ايرادات قانوني است كه ترجيحا سعي مي‌كنيم بسياري از اين موارد و ايرادات قانوني را با تدابير مديريتي با شركا مصالحه كنيم و پروژه احياء شود.

او افزود: اين پرونده‌ها به‌ گونه‌اي است كه يا شريك نيست يا اقدامات مجرمانه انجام داده و اصلا شريك فعال نيست يا در برخي پروژه‌ها مديران وقت شهرداري تهران يا به دليل سياسي‌كاري يا ترس از تصميم‌گيري، پرونده را به سمت مراكز قضايي سوق دادند كه نه تنها سودي براي شهر نداشته؛ بلكه بعضا نيز عليه شهرداري تهران آرايي صادر شده است. به گفته خاصه باف، بنابراين رسيدگي به اينگونه پرونده پروژه‌ها را در دستور كار قرار داديم و با شركا جلسه گذاشته و تا جايي كه مي‌توانستيم پرونده را به سمت مصالحه سوق داديم.