قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳؛ سکه امامی عقب‌نشینی کرد + جدول

۱۴۰۳/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۲۲۷۵۵

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ همزمان با تعطیلی بازار جهانی و رشد تقاضا با افزایش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. حباب سکه نیز در برخی از قطعات، روند صعودی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز در سقف کانال دوم از کریدور ششم تثبیت کرده است.

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳/ سکه امامی دوباره در کانال ۴۹ میلیونی نشست

به گزارش تجارت نیوز قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ همزمان با تعطیلی بازار جهانی و رشد تقاضا، در روند صعودی بازگشایی شد. به‌نظر می‌رسد با ماندگاری دلار در محدوده فعلی و کند شدن تنش‌ها، قیمت‌ها در حال تعدیل و تثبیت در منطقه فعلی هستند.

شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا امروز، با رقم ۲۶۵۷ دلار ثابت مانده است. گفتنی است قیمت دلار امروز تغییری نسبت به روز گذشته نداشته است و در همان محدوده پله هشتم از کانال دوم کریدور ششم معامله می‌شود.

قیمت سکه و طلا ۲۲ مهر

نقره در کانال ۶۳ هزار تومانی تثبیت شد

قیمت اونس جهانی نقره امروز بدون تغییر، روی رقم ۳۱ دلار و ۵۴ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۳۲۰ تومان افزایش، گرمی ۶۳ هزار و ۸۵۰ تومان به فروش رسید.

سکه گرمی فریز شد

بازار سکه امروز در تمامی قطعات غیر از سکه گرمی با نوسانات افزایشی همراه بود. قیمت سکه امامی با ۳۲۵ هزار تومان افزایش، بار دیگر در کانال ۴۹ میلیونی نشست و با رقم ۴۹ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۷۵ هزار تومانی، روی رقم ۴۳ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه با ۱۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش، به ترتیب با رقم‌های ۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی بدون تغییر، با رقم هشت میلیون و ۵۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا امروز در روند صعودی بازگشایی شده است. هر مثقال طلا با ۱۶۹ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۷ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۳۸ هزار و ۱۰۰ تومان افزایش، با رقم چهار میلیون و ۷۴ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۳۷ هزار و ۵۸۵ تومان افزایش، با رقم چهار میلیون و ۲۰ هزار و ۲۲۴ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات غیر از سکه بهار آزادی و سکه گرمی افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۲۳۰ هزار تومان، نیم ‌سکه پنج هزار تومان و حباب ربع سکه سه هزار تومان افزایش و حباب سکه بهار آزادی ۱۰۴ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۲۸ هزار تومان کاهش یافت.