قیمت خودرو امروز ۲۳ مهر ۱۴۰۳؛ تشدید رکود بازار خودرو + جدول

۱۴۰۳/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۲۲۸۷۲

قیمت خودرو امروز دو‌شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ در اغلب محصولات نزولی بوده و تعداد اندکی با رشد جزئی مواجه شدند، اما در حالت کلی از ابتدای معاملات امروز بازار سمت‌وسوی کاهشی به خود گرفته است.

قیمت خودرو امروز ۲۳ مهر ۱۴۰۳/ رکود بازار خودرو تشدید شد + جدول به گزارش تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز دو‌شنبه 23 مهر 1403 در حالی شکل کاهشی به خود گرفت که از ابتدای هفته شاهد نوسان قیمت‌ها در بازار خودرو بودیم، البته این ریزش‌ها در هر دو بازار داخلی و مونتاژی تا 85 میلیون تومان به چشم می‌خورد. همچنین با توجه به روند نزولی  که بازار به خود گرفته تعدادی از محصولات روند مخالف را داشته و تعدادی دیگر به اغما رفته‌اند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در اغلب محصولات شیب منفی را تجربه کردند.

تارا اتوماتیک V2 یکی از انواع تیپ مختلف خانواده تارا محسوب می‌شود که توسط شرکت ایران خودرو تولید و عرضه شده است. این خودرو امروز با افت هشت میلیون تومانی به قیمت 885 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. البته خودروی نام برده در حال حاضر درب کارخانه به فروش نمی‌رسد.

پژو پارس TU5 از محصولات پر سر و صدای ایران خودرو به‌شمار می‌رود که با افت سه میلیون تومانی تعادل خود را از دست داده و از کانال 900 میلیون تومانی عقب نشینی کرده و با قیمت 895 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

اطلس با مدل 1403 در دسته محصولات جدید سایپا قرار گرفته که امروز با افت پنج میلیون تومانی به قیمت 515 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای داخلی شرکت سایپا محسوب می‌شود که با افت دو میلیون تومانی به قیمت 728 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودروی سهند S که با تازگی راهی بازار سایپا شده است از کانال 500 میلیون تومانی عقب‌نشینی کرده و امروز نیز با افت دو میلیون تومانی در بازار به قیمت 493 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

خودرو داخلی 23 مهر-images-0

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در اغلب محصولات دستخوش تغییر منفی شدند اما تعداد اندکی با رشد جزئی گزارش می‌شوند.

رسپکت 2 از محصولات مونتاژی بهمن موتور از ابتدای معاملات امروز همانند سایر محصولات این شرکت با افت 52 میلیون تومان به قیمت یک میلیارد و 288 میلیون توما ن در بازار به فروش می رسد.

کی‌ام‌سی T8 از خودرو‌های لوکس کرمان موتور به‌شمار می‌رود که امروز ده میلیون تومان گران‌تر شده و با قیمت یک میلیارد و 630 میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

اکستریم VX که جدیداً توسط شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه می‌شود امروز با رشد 30 میلیون تومانی در محدوده چهار میلیارد و 420 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

آریزو 8 یکی از کراس‌اوور‌های شاسی بلند شرکت مدیران خودرو محسوب می‌شود که با افت 35 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 615 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودرو خارجی23 مهر (1)