۵ بيمارستان در سال جاري تحويل بهره‌بردار مي‌شود

۱۴۰۳/۰۷/۲۴ - ۰۲:۱۷:۵۵
|
کد خبر: ۳۲۲۹۵۳

سازمان مجري ساختمان‌ها و تاسيسات عمومي و دولتي در سال جاري مالي پنج بيمارستان و سه ورزشگاه را در كشور تكميل كرده و تحويل بهره‌بردار مي‌دهد و در كنار آن عمليات اجرايي احداث هشت بيمارستان جديد نيز آغاز خواهد شد. ب

سازمان مجري ساختمان‌ها و تاسيسات عمومي و دولتي در سال جاري مالي پنج بيمارستان و سه ورزشگاه را در كشور تكميل كرده و تحويل بهره‌بردار مي‌دهد و در كنار آن عمليات اجرايي احداث هشت بيمارستان جديد نيز آغاز خواهد شد. به گزارش ايرنا، اين گزارش حاكي است كه در سال جاري در حوزه سلامت و بيمارستان‌ها، مقرر است تا بيمارستان ۲۶۰ تختي كرج، بيمارستان ۴۰۰ تختي رشت، بيمارستان ۳۴۱ تختي ساري، بخش الحاقي بيمارستان تالش و بخش الحاقي بيمارستان لنگرود در صورت تامين اعتبار تكميل شده و تحويل بهره‌بردار شود. برنامه سازمان مجري ساختمان‌ها و تاسيسات عمومي و دولتي در چهار سال دولت چهاردهم آغاز عمليات اجرايي هشت بيمارستان با مجموع يك‌هزار و ۷۷۶ تخت بيمارستاني است. 

اين بيمارستان‌ها شامل بيمارستان ۳۵۰ تختي حضرت ابوالفضل (ع) در شهرستان بهارستان استان تهران، بيمارستان ۲۲۰ تختي شهر جديد پرند، توسعه بيمارستان تاكستان از ۹۰ به ۱۹۰ تخت، احداث بيمارستان ۳۵۰ تختي بهارستان استان اصفهان، بيمارستان ۱۱۰ تختي عسلويه، توسعه بيمارستان ۲۲۶ تختي نور ولايت خرمدره، بيمارستان ۲۲۰ تختي سهند و بيمارستان ۲۰۰ تختي يافت‌آباد تهران است. بر اساس اعلام سازمان مجري ساختمان‌ها و تاسيسات عمومي و دولتي، از اين هشت بيمارستان كه در برنامه آغاز عمليات اجرايي در طي دولت چهاردهم است ۲ بيمارستان ۳۵۰ تختي حضرت ابوالفضل (ع) در شهرستان بهارستان استان تهران و بيمارستان ۱۱۰ تختي عسلويه كلنگ زني شد.