پيام رهبر انقلاب اسلامي در پي شهادت مجاهد قهرمان، فرمانده «يحيي السنوار»

حماس زنده است و زنده خواهد ماند

۱۴۰۳/۰۷/۲۸ - ۲۳:۴۷:۳۴
|
کد خبر: ۳۲۳۳۶۳

رهبر انقلاب تاكيد كردند: جبهه مقاومت همان‌گونه كه قبلا با شهادت برجستگان خود از پيشروي باز نماند، با شهادت سنوار هم كمترين توقفي نخواهد  داشت.

رهبر انقلاب تاكيد كردند: جبهه مقاومت همان‌گونه كه قبلا با شهادت برجستگان خود از پيشروي باز نماند، با شهادت سنوار هم كمترين توقفي نخواهد  داشت.
در پي شهادت «مجاهد قهرمان فرمانده يحيي سنوار» حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر انقلاب اسلامي رهبر انقلاب اسلامي پيامي صادر كردند كه در بخشي از اين پيام خطاب به ملت‌هاي مسلمان و جوانان غيور منطقه با تجليل از مجاهد قهرمان «فرمانده يحيي سنوار» تاكيد كردند: جبهه مقاومت همان‌گونه كه قبلا با شهادت برجستگان خود از پيشروي باز نماند، با شهادت سنوار هم كمترين توقفي نخواهد داشت, به اذن‌الله. حماس زنده است و زنده خواهد ماند. متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است: 

«بسم ‌الله  الرّحمن  الرّحيم
ملت‌هاي مسلمان!  جوانان  غيو ر  منطقه!
مجاهد قهرمان، فرمانده يحيي السّنوار، به ياران شهيدش پيوست. او چهره‌ درخشان مقاومت و مجاهدت بود؛ با عزم پولادين در برابر دشمن ظالم و متجاوز ايستاد؛ با تدبير و شجاعت به او سيلي زد؛ ضربه جبران‌ناپذير هفتم اكتبر را در تاريخ اين منطقه به يادگار گذاشت؛ و آنگاه با عزّت و سربلندي به معراج شهيدان پرواز كرد. كسي چون او كه عمري را به مبارزه با دشمن غاصب و ظالم گذرانده است، سرانجامي جز شهادت شايسته او نيست. فقدان او براي جبهه مقاومت البتّه دردناك است، ولي اين جبهه با شهادت برجستگاني چون شيخ احمد ياسين، فتحي شقاقي، رنتيسي و اسماعيل هنيه از پيشروي باز نماند و با شهادت سنوار هم كمترين توقفي نخواهد داشت؛ به اذن‌الله. حماس زنده است و زنده خواهد ماند. ما چون هميشه، در كنار مجاهدان و مبارزان بااخلاص خواهيم ماند؛ به توفيق من‌الله و عونه. اينجانب شهادت برادرمان يحيي السّنوار را به خاندانش، به همرزمانش و به همه دلبستگان جهاد في‌سبيل‌الله تبريك  و فقدانش را   تسليت   مي‌گويم.
والسّلام  علي  عباد‌الله  الصّالحين
سيدعلي خامنه‌اي؛ 28/۷ /  1403»