بارش پراكنده باران در استان‌هاي شمالي كشور

۱۴۰۳/۰۷/۲۹ - ۰۰:۰۴:۰۷
|
کد خبر: ۳۲۳۳۸۰

سازمان هواشناسي اعلام كرد كه امروز (يكشنبه) ابرناكي و رگبار پراكنده در مازندران، گيلان، شرق اردبيل و غرب گلستان را شاهد هستيم، همچنين در شمال غرب، دامنه‌هاي زاگرس واقع در جنوب غرب و غرب كشور و دامنه‌هاي جنوبي البرز شامل استان‌هاي قزوين، البرز و تهران افزايش ابر، گاهي وزش باد شديد و خيزش گردوخاك انتظار مي‌رود. به گزارش ايرنا، فردا (دوشنبه) بارش در سواحل درياي خزر و اردبيل تشديد خواهد شد.

سازمان هواشناسي اعلام كرد كه امروز (يكشنبه) ابرناكي و رگبار پراكنده در مازندران، گيلان، شرق اردبيل و غرب گلستان را شاهد هستيم، همچنين در شمال غرب، دامنه‌هاي زاگرس واقع در جنوب غرب و غرب كشور و دامنه‌هاي جنوبي البرز شامل استان‌هاي قزوين، البرز و تهران افزايش ابر، گاهي وزش باد شديد و خيزش گردوخاك انتظار مي‌رود. به گزارش ايرنا، فردا (دوشنبه) بارش در سواحل درياي خزر و اردبيل تشديد خواهد شد. علاوه بر اين مناطق در شمال استان‌هاي آذربايجان شرقي و آذربايجان غربي، ارتفاعات البرز مركزي و خراسان شمالي نيز بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد شديد پيش بيني مي‌شود.

طي اين روز در شمال غرب و غرب كشور، وزش باد شديد و خيزش گردوخاك دور از انتظار نيست. سه شنبه در نوار شمالي كشور، ابرناكي و بارندگي پيش‌بيني مي‌شود و بارش در غرب مازندران، گيلان، برخي مناطق اردبيل و آذربايجان شرقي شدت خواهد داشت. همچنين در غرب، جنوب غرب، مركز و جنوب كشور، وزش باد شديد، گاهي همراه با خيزش گردوخاك پيش بيني مي‌شود. چهارشنبه در سواحل درياي خزر، اردبيل و خراسان شمالي، رگبار باران و در آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، زنجان، البرز، تهران، قزوين، شمال استان‌هاي سمنان و خراسان رضوي بارش پراكنده رخ خواهد داد. از يكشنبه تا پايان هفته كاهش محسوس دماي هوا در نيمه شمالي كشور پيش بيني مي‌شود و تا روز سه شنبه درياي خزر مواج و متلاطم است.