پدافند هوایی ارتش در حالت آماده باش قرار گرفت

پدافند هوایی ارتش در حالت آماده باش قرار گرفت

۱۴۰۳/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۹:۲۹
|
کد خبر: ۳۲۳۵۴۴

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: مراکز علمی و تحقیقاتی نیروی پدافند هوایی همگام با سایر نیروهای مسلح در راستای مقابله با هرگونه تهدیدات متصور، تمهیدات مطلوبی اندیشیده است.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با تاکید بر اینکه تعامل پدافند هوایی با مراکز علمی و آموزشی موجب ارتقا قدرت بازدارندگی کشور شده است، گفت: برگ برنده پیشرفت درعرصه نظامی، نسل جوان با انگیزه، نخبگان متعهد و کارکنان متخصص هستند. 

به گزارش ایسنا، وی اظهارکرد: درنگ و تعلل در توسعه علوم پدافندی به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید در رشد و بالندگیِ تمامی تخصص‌ها و رسته‌ها پیشگام باشیم. 
وی افزود: امروز پیشرفت علمی حرف اول در کسب قدرت برتر در عرصه بین‌المللی است؛ ما در برهه کنونی با به‌کارگیری ظرفیت‌ها و بسترها توانسته‌ایم به دستاوردهای مطلوب و اثرگذاری برسیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه تعامل پدافند هوایی با مراکز علمی و آموزشی موجب ارتقا قدرت بازدارندگی کشور شده است، گفت: برگ برنده پیشرفت در عرصه نظامی نسل جوان با انگیزه، نخبگان متعهد و کارکنان متخصص هستند.

امیر سرتیپ صباحی فرد خاطرنشان کرد: مراکز علمی و تحقیقاتی نیروی پدافند هوایی همگام با سایر نیروهای مسلح در راستای مقابله با هرگونه تهدیدات متصور، تمهیدات مطلوبی اندیشیده و در عرصه توسعه توان پدافندی اعم از رادار، موشک، پهپاد و جنگ الکترونیک به موفقیت‌های مطلوبی دست پیدا کرده که البته به همین مقدار قطعا بسنده نخواهیم کرد و در این مسیر با قدرت پیش خواهیم رفت.