بهترین گوشی های اقتصادی کدام هستند؟

۱۴۰۳/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۶:۰۱
کد خبر: ۳۲۳۵۴۸

سامسونگ یا آیفون، شیائومی یا هواوی، ال جی یا نوکیا، همه این برندهای گوشی‌‌ معروف هستند. بسته به این‌که چه کاری می‌خواهید با گوشی موبایل خود انجام دهید، از گرانترین تا ارزان‌ترین موبایل را پیدا می‌کنید. از طرفی افراد زیادی هستند که توانایی خرید پرچمداران برندهای مطرح را ندارند. پرداخت 60 میلیون تومان صرفا برای یک گوشی موبایل چندان راحت نیست.

بهترین گوشی های اقتصادی کدام هستند؟

به گزارش تجارت نیوز، خیلی از کارهایی که این پرچمداران انجام می‌دهند را با گوشی‌های میان‌رده نیز می‌توان انجام داد. با کمک بهترین گوشی‌های اقتصادی حتی می‌توانید کسب و کار آنلاین خود را اداره کنید. با آن‌ها عکس‌های خوبی بگیرید و به اندازه یک گوشی پرچمدار از آن‌ها کار بکشید. با خواندن این مطلب در نهایت یکی از گوشی‌های اقتصادی برتر را انتخاب خواهید کرد.

قرار است با گوشی موبایل‌تان چه کاری انجام دهید؟ گیمینگ؟ عکاسی؟ ادمینی؟ ادیت و تدوین؟ یا صرفا یک رابط کاربری است که کارهای عمومی خود را با آن پیش می‌برید؟ اغلب این کارها را با گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی هم می‌توانید انجام دهید. گوشی‌هایی که قیمت نجومی ندارند و از کیفیت خوبی نیز برخورداراند.

گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی به دلیل داشتن سخت‌افزار کم‌مصرف‌تر،عمر باتری بهتری دارند. به‌علاوه وقتی گوشی اقتصادی می‌خرید، کمتر نگران خرابی یا دزدی آن هستید. تنوع بیش‌تری در مدل‌های خود دارند و می‌توانید راحت‌تر آن‌ها را با مدل‌های بالاتر عوض کنید. در ادامه بهترین گوشی‌های اقتصادی از برندهای مطرح دنیا را معرفی می‌کنیم.

 

گوشی1

بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ

برند سامسونگ یکی از مطرح‌ترین برندهای گوشی موبایل در جهان است. برندی که سایه به سایه با اپل رقابت می‌کند. این برند برخلاف رقیب خود گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی نیز عرضه می‌کند. در زیر با بهترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ آشنا می‌شوید.

  • Samsung Galaxy A14: از اندروید 13 پشتیبانی می‌کند. نوع نمایشگر آن PLS LCD است و 6.6 اینچ ابعاد دارد. سه حجم متفاوت از حافظه داخلی رم دارد که شامل 64/4، 128/4 و 128/6 می‌شود. شروع قیمت از 8 میلیون و 900 هزار تومان است.
  • Samsung Galaxy A34 5G: دو سیم کارتی است و هم از رم 6 و هم رم 8 با حافظه داخلی 128 پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است و باتری آن ظرفیت 5000 میلی آمپر دارد. بازه قیمتی این گوشی 14 تا 17 میلیون است.
  • Samsung Galaxy M33 5G: یک گوشی با دوربین 50 مگاپیکسلی با رم 6 و 8 گیگ برای حافظه 128 گیگابایتی. صفحه نمایش 6.6 اینچی با قدرت رزولوشن 1080×2408 پیکسل که از فناوری TFT LCD بهره می‌برد. بازه قیمتی این گوشی 12 تا 15 میلیون است.

اگر به‌دنبال مدل‌های ارزان‌تر هستید که کارتان را به خوبی انجام دهند، بهترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ میان‌رده‌های Galaxy A هستند. مدل‌هایی مانند Galaxy A04، Galaxy A05، Galaxy A06 و مدل‌های 5G و s همین مدل‌ها همگی قیمتی زیر 8 میلیون تومان دارند. سیستم عامل‌های 11 و 12 به بالا را ساپورت می‌کنند و از دوربین‌های خوبی با قدرت 48 تا 50 مگاپیکسل برخوردار هستند.

برای بررسی و مشاهده انواع گوشی از تمام برندها کلیک کنید.

گوشی های میان رده برند شیائومی

یکی از برندهای مطرح این روزها که بهترین گوشی‌های اقتصادی را نیز ارائه می‌کند، شیائومی است. این برند در سال‌های اخیر توانسته جای پای خود را در بین کاربران محکم کند. ارائه گوشی‌های قدرتمند، خوش قیمت و کاربردی از مزایای این برند است. در زیر با مدل‌های مطرح این برند که اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه هستند، آشنا می‌شوید.

گوشی2

  • Redmi Note 12 Pro 5G: از اندروید 12 پشتیبانی می‌کند. جذابیت بصری و طراحی آن شبیه به گوشی‌های پرچم‌دار است، اما به مراتب قیمت مناسب‌تری دارد. صفحه‌نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسل از نوع اولد دارد. دوربین سه گانه این گوشی با قدرت‌های 50، 8 و 16 مگاپیکسل است. قیمت این گوشی در بازه 12 تا 14 میلیون تومان قرار دارد.
  • Redmi Note 12S: دیگر مدل گوشی نوت شیائومی مدل ردمی 12 است که بازه قیمتی 7.5 تا 10 میلیون تومان دارد. با فناوری صفحه نمایش امولد و ابعاد 6.43 اینچی که هشت هسته‌ای با پردازنده هلیو G96 شرکت مدیاتک است.
  • Poco X5 Pro 5G: مدلی با بازه قیمتی 10 تا 13 میلیون تومان که پردازنده Snapdragon 778G دارد و از اندروید 12 به بالا پشتیبانی می‌کند.

اگر به دنبال مدل‌های اقتصادی‌تر شیائومی می‌گردید مدل‌های ردمی 12، ردمی 10A و 9A، پوکو C4 و مدل redmi 12C نیز عالی هستند. این گوشی‌ها برای کسانی که صرفا یک گوشی روزمره لازم دارند مناسب است.

اقتصادی ترین گوشی های برندهای دیگر

به جز سامسونگ و شیائومی، برندهای دیگری نیز هستند که گوشی‌های اقتصادی ارائه می‌کنند. در زیر به سه مورد از این گوشی‌ها اشاره می‌شود.

  • Nokia G54 5G: یک گوشی میان رده از برند نوستالژی نوکیا که قیمتی حدود 7 تا 8 میلیون تومان دارد. نمایشگر IPS، پردازنده Snapdragon 480 و دوربین 50 مگاپیکسلی از ویژگی‌های این گوشی است.
  • Oneplus nord CE 3 lite: یک گوشی میان‌رده با بازه قیمتی 9 تا 10 میلیون تومان که باتری لیتیومی با ظرفیت 5000 میلی آمپر در ساعت دارد. دوربین‌ها 108 و 16 مگاپیکسل هستند و پردازنده Snapdragon 695 است.
  • Realme 9i: اگر به دنبال گوشی‌های جدیدتر و برندهای نوظهورتر هستید و می‌خواهد آن‌ها را امتحان کنید با برند Realme مدل 9i شروع کنید. قیمت این گوشی زیر 8 میلیون است و رابط کاربری مناسبی دارد.

در کنار این 3 مدل گوشی اقتصادی از این سه برند، مدل‌های oppo A57, vivo Y21, motorola moto G31 و infinix note 12 نیز قیمت‌های مناسبی دارند. می‌توانید با بودجه زیر 10 میلیون تومان نیز این گوشی‌ها را بخرید.

جمع بندی

برای خرید بهترین گوشی‌های اقتصادی، لازم است تا ابتدا نوع کاربری لازم خود را مشخص کنید. با یک گوشی میان‌رده در بازه قیمت 8 تا 12 میلیون تومان می‌توانید حتی کار عکاسی، ادیت و ادمینی هم انجام دهید. اگر هم یک گوشی روزمره و با کاربری ساده می‌خواهید بهترین گوشی‌های میان‌رده در بازه قیمت زیر 7 میلیون تومان پیدا می‌کنید که برخی از آن‌ها در این مقاله نام برده شدند.