ثبت روزي 8 هزار تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداري
رييس مركز سامانه مديريت شهري و نظارت همگاني شهرداري تهران (۱۳۷ پلاس) با اشاره به ادغام دو سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ و تشكيل سامانه يكپارچه ۱۳۷ پلاس اظهار كرد: بهطور ميانگين روزانه ۸ هزار تماس و پيام از سوي شهروندان در اين سامانه ثبت و براي پيگيري به نواحي و سازمانهاي مربوطه ارجاع ميشود.
رييس مركز سامانه مديريت شهري و نظارت همگاني شهرداري تهران (۱۳۷ پلاس) با اشاره به ادغام دو سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ و تشكيل سامانه يكپارچه ۱۳۷ پلاس اظهار كرد: بهطور ميانگين روزانه ۸ هزار تماس و پيام از سوي شهروندان در اين سامانه ثبت و براي پيگيري به نواحي و سازمانهاي مربوطه ارجاع ميشود. به گزارش ايسنا، مهدي وحدتكار اظهار كرد: سامانه ۱۳۷پلاس گوش شنواي مديريت شهري براي شهروندان بوده و بعضاً بسياري از موضوعات غيرمرتبط با شهرداري كه مرتبط با سازمانهاي ديگر از جمله آب، برق، گاز و اصناف است توسط مردم به سامانه ۱۳۷پلاس گزارش داده ميشود. او با تأكيد بر آمادگي نيروهاي اجرايي ۱۳۷ پلاس به جهت مواجهه با بحرانهاي پيش رو مانند تغييرات جوي تصريح كرد: خدماتي كه اكيپهاي اجرايي سامانه ۱۳۷ پلاس در زمان بحرانها و در كف ميدان انجام ميدهند مصداق بارز خدمتگزاري بدون منت به شهروندان است. رييس مركز سامانه ۱۳۷ پلاس افزود: با توجه به چالشها و مشكلاتي كه در زمان بحران در شهر به وجود ميآيد براي آمادگي نيروهاي اجرايي در برابر اين بحرانها و بلاياي طبيعي توجه ويژهاي با اجراي مانورهاي ميداني شده است كه باعث افزايش مهارت عوامل اجرايي و آمادگي هرچه بيشتر آنها خواهد شد.