نحوه ارايه خدمات پيامك‌ انبوه به منظور حفظ حقوق مردم بررسي شد

۱۴۰۳/۰۹/۰۳ - ۰۱:۱۵:۲۳
|
کد خبر: ۳۲۶۳۶۷

نحوه ارايه خدمات پيامك انبوه در راستاي ايجاد وحدت رويه در ساماندهي حوزه پيامك انبوه و با هدف ايجاد هم افزايي براي توسعه بازار كسب و كار و افزايش رضايت مردم در نشستي مورد بررسي قرار گرفت.

نحوه ارايه خدمات پيامك انبوه در راستاي ايجاد وحدت رويه در ساماندهي حوزه پيامك انبوه و با هدف ايجاد هم افزايي براي توسعه بازار كسب و كار و افزايش رضايت مردم در نشستي مورد بررسي قرار گرفت. به گزارش ايسنا، در اين نشست كه با حضور اپراتورهاي ارتباطات سيار، دارندگان مجوز ارايه خدمات پيامك انبوه، اپراتورهاي مجازي تلفن همراه (MVNO) و برخي از دارندگان پروانه يكپارچه شبكه و خدمات ارتباطي (UNSP) در سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي برگزار شد، مقررات ابلاغي رگولاتوري بازخواني و پيشنهادهاي حاضران درباره افزايش رونق بازار خدمات پيامك انبوه و كاهش شكايت كاربران در دريافت پيامك‌هاي مزاحم مطرح شد. بر اساس اين گزارش ارتقاي تعامل ميان ارايه‌كنندگان خدمات پيامكي، مقررات‌گذاري در حوزه تعرفه با قيمت‌گذاري از طريق بازار اين خدمات و ايجاد سامانه‌هاي كشف تخلف در اپراتورهاي ارايه‌دهنده خدمات پيامك انبوه به منظور حفظ حقوق مردم و پيشگيري از ارسال پيامك‌هاي مزاحم از ديگر موضوعاتي بود كه در اين نشست مورد بررسي قرار گرفت.