روش های افزایش سابسکرایب یوتیوب

روش های افزایش سابسکرایب یوتیوب

۱۴۰۳/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۵:۱۲
|
کد خبر: ۳۲۶۶۹۲

یوتیوب یزرگترین پلتفرم انتشار ویدیو می باشد. با توجه به این که یوتیوب خود به تنهایی یک منبع کسب درآمد می باشد، افزایش سابسکرایب در یوتیوب اهمیت بسیار بالایی دارد. در صورتی که شما هم در یوتیوب محتوا منتشر می کنید مطمئنا متوجه اهمیت تعداد سابسکرایب شده اید. افزایش سابسکرایب هم برای چنل های یوتیوب تازه تاسیس برای رسیدن به درآمد و هم برای چنل هایی که مانیتایز شده اند برای افزایش درآمد بسیار اهمیت دارد.

یوتیوب یزرگترین پلتفرم انتشار ویدیو می باشد. با توجه به این که یوتیوب خود به تنهایی یک منبع کسب درآمد می باشد، افزایش سابسکرایب در یوتیوب اهمیت بسیار بالایی دارد. در صورتی که شما هم در یوتیوب محتوا منتشر می کنید مطمئنا متوجه اهمیت تعداد سابسکرایب شده اید. افزایش سابسکرایب هم برای چنل های یوتیوب تازه تاسیس برای رسیدن به درآمد و هم برای چنل هایی که مانیتایز شده اند برای افزایش درآمد بسیار اهمیت دارد.

با همه این تعاریف، افزایش سابسکرایب در یوتیوب به چیزی بیشتر از پست کردن ویدیو نیاز دارد. در ادامه به نکاتی درباره افزایش سابسکرایب در یوتیوب اشاره می کنیم. همچنین این راهنما را تا انتها مطالعه کنید چرا که سریع ترین روش افزایش سابسکرایب در یوتیوب را برای شما قرار داده ایم.

روش های افزایش سابسکرایب یوتیوب

محتوای جذاب و خلاقانه منتشر کنید

در صورتی که می خواهید کاربران ویدیوهای شما را در یوتیوب تماشا کنند، باید محتوای جذاب و خلاقانه تولید و منتشر کنید. نکاتی که برای ایجاد ویدیو جذاب باید در نظر بگیرید شامل:

  • محتوای خود را حول یک مخاطب خاص بسازید و مخاطب هدف خود را شناسایی کنید.
  • از قبل برای ویدیوهای خود برنامه ریزی کنید تا به تمام نکات مربوط به موضوعی که می خواهید نسبت به آن ویدیو منتشر کنید پرداخته باشید.
  • برای جذاب تر کردن محتوای خود از محتوای بصری با کیفیت در ویدیوها استفاده کنید.
  • ویدیوهای خود را با یک قلاب اینترو جذاب شروع کنید تا کاربران ترغیب به مشاهده ادامه ویدیوهای شما در یوتیوب شوند.
  • همیشه از یک محتوای منحصر به خود استفاده کنید. کپی کردن محتوا از تولید کنندگان محتوای دیگر باعث می شود تا محتوای شما جذابیتی برای کاربران یوتیوب نداشته باشد و به جای محتوای کپی شما، محتوای اصلی را مشاهده کنند.
  • برنامه منظمی برای انتشار محتوا در یوتیوب داشته باشید. به عنوان مثال مخاطبین شما بدانند که شما هر هفته جمعه یک ویدیو در یوتیوب منتشر خواهید کرد.

ویدیوها را به صورت منظم تولید و منتشر کنید

 توجه داشته باشید در صورتی که به صورت مداوم محتوا منتشر نکنید، کاربران علاقه ای به سابسکرایب کردن شما نخواهند داشت. در صورتی شما هر هفته یک ویدیو منتشر کنید، مخاطبین شما یک اعلان دریافت خواهند کرد و احتمال درگیر شدن با محتوا شما نیز افزایش می یابد.

ویدیوهای یوتیوب خود را بهینه کنید

بهینه سازی ویدیوهای یوتیوب به کسب رتبه های بهتر در نتایج جستجوی یوتیوب کمک می کند. افرادی که ویدیوهای شما را می بینند احتمالا با محتوای شما تعامل دارند. برای اطمینان از این که ویدیوهای شما در اختیار مخاطبین هدف قرار می گیرند، می توانید عناصر ویدیوی خود را مانند عنوان، توضیحات، ویدیو و تگ ها را بهینه کنید.

  • عنوان
  • تمپلیت ها
  • تگ ها

روش هایی برای افزایش سابسکرایب یوتیوب

چنل یوتیوب خود را بهینه کنید

برای به دست آوردن سابسکرایب بیشتر در یوتیوب باید ننه تنها ویدیوهای خود را، بلکه چنل یوتیوب خود را نیز بهینه کنید. در ادامه به بررسی ساده ترین روش ها برای بهینه کردن چنل یوتیوب می پردازیم:

  • یک تریلر یا لوگو موشن بسازید

تریلر یک پیش نمایشی از آن چه چنل یوتیوب شما به مخاطبان ارائه می دهد می باشد. از طریق تریلر خود می توانید اطلاعات زیر را به مخاطبین منتقل کنید:

  • نام یا نام تجاری شما
  • نوع ویدیوهایی که پست می کنید
  • ویدیوهایی که در آینده مخاطبین شما خواهند دید
  • برنامه انتشار ویدیوهای شما
  • یک ظاهر جالب برای چنل یوتیوب خود طراحی کنید

یک چنل یوتیوب با استفاده از کلمات کلیدی مناسب، توضیحات کانال و ظاهر زیبای آن جالب به نظر می رسد. شما برای ظاهر چنل یوتیوب خود می توانید یک تم رنگی ثابت در نظر بگیرید تا مخاطبین چنل شما را به آن رنگ بشناسند.

  • بخش ها و پلی لیست ها را در صفحه اصلی خود قرار دهید

در صورتی که ویدیوهای زیادی در یوتیوب منتشر کرده اید، آن ها را در بخش ها و لیست های پخش مختلف سازماندهی کنید و در صفحه اصلی چنل یوتیوب خود قرار دهید. همچنین می توانید این پلی لیست ها را با عناوین و کلمات کلیدی مناسب بهینه کنید.

ویدیوهای با کیفیت بالا تولید کنید

  • راه حل بعدی برای افزایش تعداد سابسکرایب در یوتیوب، ویدیوهای با کیفیت است. کاربران و مردم دوست ندارند ویدیو هایی را که صدا و تصویر ضعیفی دارند را تماشا کنند.
  • مطمئن شوید که ویدیوهای خود را در فضایی آرام و بدون نویز و صدای اضافه محیط ضبط می کنید. می توانید برای بهبود کیفیت صدا از تجهیزات با کیفیت استفاده کنید. 
  • پس زمینه چشم نوازی برای ویدیوهای خود داشته باشید و نورپردازی را برای ویدیوهای خود تقویت کنید.
  • ویدیوهای خود را با کیفیت 1080p یا بالاتر ضبط کنید. کیفیت ویدیو بر رتبه بندی ویدیوهای شما در نتایج جستجو نقش مهمی دارد، چرا که یوتیوب ویدیوهای HD را در اولویت برای رتبه بندی قرار می دهد.
  • پیش از شروع به فیلمبرداری فیلمنامه و سناریو خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید درباره تمامی نکات به درستی صحبت می کنید.
  • از حرکات خلاقانه دوربین و جلوه های ویژه برای ساخت ویدیوهای یوتیوب خود استفاده کنید تا مخاطب از تماشای ویدیوی یوتیوب شما خسته نشود.
  • تدوین ویدیو برای یوتیوب بیاموزید یا در غیر این صورت ویدیوهای خود را به یک متخصص برای تدوین و ادیت بسپارید.
  • در نهایت پیش از انتظار ویدیوی خود را برای آخرین بار بررسی کنید تا مشکلی در ویدیو وجود نداشته باشد.

یک واترمارک مشخص به ویدیوهای خود اضافه کنید

 واترمارک می تواند یک لوگو، نام یا یک کال تو اکشن باشد. در صورتی که در ابتدای راه هستید و می خواهید تعداد سابسکرایب های خود را افزایش دهید می توانید در این بخش از جمله Subscribe استفاده کنید.

تعامل با مخاطبین

وقتی با مخاطبین خود تعامل برقرار می کنید، به آن ها احساس رضایت می دهید. این منجر می شود تا افراد بیشتری بخواهند چنل یوتیوب شما را سابسکرایب کنند. به همین دلیل است که تعامل با مخاطبین برای افزایش تعداد سابسکرایب یوتیوب بسیار مهم است. علاوه بر این می توانید موارد زیر را نیز امتحان کنید:

  • در صورتی که شخصی وقت خود را صرف تماشا ویدیوی شما کرد، در پایان ویدیو از اون تشکر کنید و به او ایده بدهید برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کند.
  • بینندگان خود را تشویق کنید که درباره ویدیوهای شما نظر بدهند و کامنت بگذارند. تعداد کامنت ها تاثیر زیادی بر رتبه بندی ویدیوهای یوتیوب دارد.
  • از انتقادات مخاطبین درس بگیرید و سعی کنید تجدید نظری در ویدیوهای خود داشته باشید.
  • در نظر گرفتن جایزه و پاداش به برترین کامنت ها یکی از عالی ترین روش ها برای تشویق مخاطبین جهت کامنت گذاشتن می باشد.
  • در نهایت شما همیشه مجبور نیستید که ویدیوی از پیش ضبط شده در یوتیوب منتشر کنید. شما می توانید ویدیوهای زنده را در یوتیوب شروع کنید و با گذاشتن لایو استریم در یوتیوب مخاطبین جدیدی جذب کنید.

ویدیوهای یوتیوب خود را در پلتفرم های دیگر تبلیغ کنید

در صورتی که می خواهید ویدیوهای شما را افرادی خارج از پلتفرم یوتیوب ببینند، هوشمندانه ترین ایده این است که ویدیوهای خود را در پلتفرم های دیگر منتشر کنید.

  • رسانه های اجتماعی: اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که به پلتفرم هایی که قبلا از آن ها استفاده می کردید مراجعه کنید. فیسبوک و اینستاگرام مکان های خوبی برای انتشار ویدیوهای یوتیوب می باشند. 
  • وبلاگ ها: همچنین شما می توانید لینک ویدیوهای خود را در وبلاگ ها منتشر کنید و لینک یوتیوب خود را در این انجمن ها قرار دهید تا افراد حاضر در انجمن ویدیوهای شما را مشاهده کنند.

از کجا سابسکرایب یوتیوب بخریم؟

شما باید به دنبال یک منبع معتبر باشید که خرید سابسکرایب یوتیوب واقعی را به شما ارائه می کند. یکی از معتبر ترین سایت ها در زمینه ارائه سابسکرایب یوتیوب با کیفیت بالا و کاربران واقعی، سایت خرید فالوور اینستاگرام می باشد. سایت خرید فالوور اینستاگرام سرویس های مختلفی از سابسکرایب یوتیوب را در اختیار کاربران گذاشته است تا کاربران بتوانند به سادگی سرویس مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

نتیجه گیری

افزایش سابسکرایب در یوتیوب بسیار اهمیت دارد. با توجه به این که تعداد سابسکرایب در یوتیوب تاثیر بسیاری بر میزان درآمد شما از یوتیوب دارد، تمامی کاربران و تولید کنندگان محتوا در این پلتفرم، در تلاشند تا سابسکرایب های خود را افزایش دهند. در صورتی که شما نیز در یوتیوب فعالیت می کنید و می خواهید تعداد سابسکرایب های خود را افزایش دهید، مراحل زیادی وجود دارد که باید با در نظر گرفتن آن عمل کنید و چنل و ویدیوهای خود را بهینه کنید.