مزيت خروج برندهاي خارجي از بازار لوازم خانگي

۱۴۰۳/۰۹/۰۸ - ۰۰:۵۸:۲۵
|
کد خبر: ۳۲۶۸۵۳

انجمن ملي و اقتصادي صنايع لوازم خانگي ايران براي چهارمين سال متوالي است كه همايش تجليل از چهره‌هاي ماندگار و پيشكسوتان صنعت لوازم خانگي را برگزار كرد و به گفته فرشاد براتي مجري اين رويداد، هم‌افزايي بخش‌هاي اجرايي و توليدي يكي از اهداف انجمن در برگزاري اين همايش بوده است.

انجمن ملي و اقتصادي صنايع لوازم خانگي ايران براي چهارمين سال متوالي است كه همايش تجليل از چهره‌هاي ماندگار و پيشكسوتان صنعت لوازم خانگي را برگزار كرد و به گفته فرشاد براتي مجري اين رويداد، هم‌افزايي بخش‌هاي اجرايي و توليدي يكي از اهداف انجمن در برگزاري اين همايش بوده است. در اين همايش مسائل جاري صنعت لوازم خانگي از سوي كليه سخنرانان مورد توجه قرار گرفت و به اين ترتيب صاحبان صنايع از نزديك با مسوولان اجرايي به واكاوي مشكلات و مسائل و سياست‌هاي وزارت صمت و خود پرداختند. عليرضا دانيالي رييس هيات‌مديره انجمن ملي و اقتصادي صنايع لوازم خانگي ايران در اين مراسم گفت: به‌طوري كلي مي‌توان گفت صنايع توليدي با وجود چالش‌هاي بسياري همواره بر افزايش كيفيت و كميت محصولات خود تاكيد دارند و تلاش مي‌كنند كه در شرايط بحراني كارخانجات شاهد تعطيلي نباشند و كيفيت محصولات روندي كاهشي پيدا نكند.

دانيالي در ادامه با تاكيد بر اولويت توليد‌كنندگان اين حوزه بر ارتقاي كيفيت محصولات خود گفت: بر كسي پوشيده نيست كه توليد‌كنندگان لوازم خانگي در تلاش هستند كه فعاليت‌هاي خود را گسترش داده و بتوانند با ارتقاي كيفيت در بازارهاي مستعد منطقه نيز حضوري پررنگ داشته باشند. وي در ادامه به خروج برندهاي خارجي از بازار لوازم خانگي اشاره كرد و گفت: با خروج شركت‌هاي خارجي از بازار كشور، صنعت لوازم خانگي دچار تحولاتي شد به‌طوري كه پيش از اين توليدات لوازم خانگي بخش داخل حدود ۸ميليون دستگاه بود و امروز با سرمايه‌گذاري‌هایي كه صورت گرفت شاهد هستيم كه توليدات ما به ۱۷ميليون دستگاه در سال ۱۴۰۲ رسيده است. در ادامه و بعد از سخنراني تني چند از مسوولان دولتي مراسم تجليل از چهره‌هاي ماندگار و پيشكسوتان صنايع لوازم خانگي ايران با اهداي لوم يادبود به ۸ تن از چهره‌هاي ماندگار به پايان رسيد.