رسيدگي به گرانفروشي اينترنتي آجيلفروشان
رييس اتحاديه صنف فروشندگان آجيل و خشكبار تهران درخصوص شيوه ارسال شكايت در زمينه گرانفروشي آجيل و خشكبار نكاتي را مطرح و تصريح كرد: به گرانفروشي اينترنتي آجيلفروشان حتما رسيدگي ميشود.
رييس اتحاديه صنف فروشندگان آجيل و خشكبار تهران درخصوص شيوه ارسال شكايت در زمينه گرانفروشي آجيل و خشكبار نكاتي را مطرح و تصريح كرد: به گرانفروشي اينترنتي آجيلفروشان حتما رسيدگي ميشود.
به گزارش ايسنا، غلامرضا خدامي، رييس اتحاديه صنف فروشندگان آجيل و خشكبار تهران توضيح داد: فروشگاههاي مجازي فروش آجيل و خشكبار در صورتي كه پروانه كسب داشته باشند نماد اعتماد الكترونيكي دريافت ميكنند و ميتوانند به فروش اقلام خود در فضاي مجازي بپردازند؛ ولي نبايد قيمت فروشگاه فيزيكي آنها با مجازيشان تفاوتي داشته باشد و صرفا بايد براي هزينه ارسال، يك مبلغ مشخصشدهاي را دريافت كنند. وي با اشاره به شكايتهاي متعدد از فروشگاههاي آنلاين فروش آجيل و خشكبار ادامه داد: متاسفانه شكايت زيادي از سكوهاي مجازي فروش آجيل و خشكبار دريافت كردهايم كه گاهي اوقات، جو جامعه را آشفته كردهاند. مثلا در سال ۱۴۰۱ چند فروشگاه مجازي غيرمجاز، پسته را به قيمت يك ميليون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام كردند و مشكلات زيادي به وجود آوردند و ما به اين موارد رسيدگي ميكنيم. بنا بر اعلام اتاق اصناف تهران، خدامي افزود: اگر افراد از فروشگاه فيزيكي و مجازي شكايتي داشته باشند اين موارد را دريافت كرده و به اين شكايتها رسيدگي كرده و نتيجه را به آنها اعلام ميكنيم و مبلغ خسارت از واحد صنفي دريافت ميشود و به مشتري خسارتديده برگردانده ميشود. افراد ميتوانند شكايتهاي خود را به شماره تلفن ۳۳۱۱۲۳۱۳ فاكس كرده يا به شماره ۰۹۳۵۱۵۰۰۹۸۰ در ايتا، سروش و روبيكا شكايت خود را ثبت كنند.