سازش، ۲۲ درصد متقاضيان «طلاق توافقي» در سامانه «تصميم»

۱۴۰۳/۱۱/۰۸ - ۰۰:۵۰:۵۰
|
کد خبر: ۳۳۲۲۵۳

رييس سازمان بهزيستي كشور با بيان اينكه سامانه ۱۲۳ (اورژانس اجتماعي) از اول امسال تاكنون نزديك به ۲۷۲ هزار تماس مبتني بر مداخلات حرفه‌اي را به ثبت رسانده است، گفت: همچنين خط تلفن مشاوره‌اي ۱۴۸۰ نيز سالانه نزديك بر دو ميليون و ۴۰۰ هزار تلفن دارد كه يك ميليون و ۷۰۰ هزار آن به مداخلات حرفه‌اي منجر مي‌شود.

رييس سازمان بهزيستي كشور با بيان اينكه سامانه ۱۲۳ (اورژانس اجتماعي) از اول امسال تاكنون نزديك به ۲۷۲ هزار تماس مبتني بر مداخلات حرفه‌اي را به ثبت رسانده است، گفت: همچنين خط تلفن مشاوره‌اي ۱۴۸۰ نيز سالانه نزديك بر دو ميليون و ۴۰۰ هزار تلفن دارد كه يك ميليون و ۷۰۰ هزار آن به مداخلات حرفه‌اي منجر مي‌شود. همچنين در سامانه تصميم سالانه ۱۸۶ هزار زوج درخواست خود را ثبت مي‌كنند كه با مداخلات حرفه‌اي نزديك به ۲۲ درصد از درخواست متقاضيان طلاق توافقي، به سازش منجر شده است. دكتر حسيني افزود: سامانه‌هاي سراج، رصد آسيب‌هاي اجتماعي، سامانه ۱۲۳ فوريت‌هاي اجتماعي و سامانه مثبت زندگي و ساير سامانه‌ها، يافته‌هاي به روز از بطن جامعه را به شكل زنده و پويا دارا هستند.