بهروزرساني چتجيپيتي براي رقابت با خريد آنلاين با گوگل
اوپنايآي قابليتهاي جستوجوي وب چتجيپيتي را جهت بهبود خريد آنلاين كاربران با استفاده از توصيههاي شخصي سازي شده درباره محصولات بهروزرساني كرد.
اوپنايآي قابليتهاي جستوجوي وب چتجيپيتي را جهت بهبود خريد آنلاين كاربران با استفاده از توصيههاي شخصي سازي شده درباره محصولات بهروزرساني كرد. به گزارش مهر به نقل از رويترز، اين ويژگي جستوجوي هوش مصنوعي مولد مذكور از زمان معرفي در سال گذشته بين كاربران بسيار محبوب و به يكي از پرطرفدارترين ابزارها تبديل شده است. طبق اعلام شركت هفته گذشته با اين ابزار بيش از يك ميليارد جستوجو در وب انجام شده است. به روزرساني مذكور در مدل پيش فرض اوپناياي يعني «جي پي تي ۴o» ارايه شده و براي تمام كاربران چتجيپيتي در سراسر جهان در دسترس است. هنگاميكه كاربران سوالهاي خاصي ميپرسند، توصيههاي شخصي سازي شدهاي درباره محصول در دستههاي مختلف از مد، زيبايي، كالاهاي خانگي و دستگاههاي الكترونيكي دريافت خواهند كرد. اين به روزرساني بدون تبليغات ارايه ميشود و اوپنايآي از خريدهاي آنلايني كه با استفاده از پلتفرم چتجيپيتي انجام ميشود، هيچ كميسيوني دريافت نميكند. همچنين نتايج خريد آنلاين بهطور مستقل تعيين ميشوند و به متاديتاهاي مربوط به منابع طرف ثالث مانند قيمتگذاري، توصيف محصول و نقدها متكي هستند. اوپنايآي در حقيقت اين اقدام را براي به چالش كشيدن سلطه آلفابت (شركت مادر گوگل) در جستوجو انجام ميدهد تا يك جايگزين كاربر محورتر ارايه كند كه با نتايج جستوجوي گوگل كه مملو از آگهي است، تفاوت دارد.