بی‌اعتمادی تاجران اسپانیا

۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۸۸۲

ال‌پاییس:

این روزنامه اسپانیایی زبان، تیتر یک خود را به مساله تاثیر برگزیت بر دیدگاه تاجران اسپانیایی اختصاص داده است. بر اساس این گزارش تاجران اسپانیایی بعد از برگزیت کمتر از گذشته به انگلیس اعتماد دارند. این گزارش در حالی است که پیش از این نیز نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می‌داد که اعتماد در میان بازرگانان و صاحبان مشاغل به اقتصاد انگلیس پس از رای مردم به خروج از اتحادیه اروپا و البته تقویت دیدگاه مربوط به روزهای سخت برای اقتصاد کمتر شده است. گزارش ال‌پاییس این مساله را تایید و به صورت خاص دیدگاه تاجران اسپانیا را بعد از برگزیت منتشر کرده است.


واشنگتن‌پست:

این روزنامه تیتر یک خود را به مساله انتخاب «کین» از سوی کلینتون اختصاص داده است. این روزنامه عنوان کرده است که «کین» در نظر دارد بعد از شکستی که در سال 2008 برای پیوستن به کابینه اوباما داشت، دوباره اعتبار خود را به دست آورد. این در حالی است که در روزهای اخیر کلینتون نام او را به عنوان مشاور خود بیان کرده است. کین متولد سینت پل، مینه‌سوتاست و مدرک حقوق خود را از مدرسه حقوق «هاروارد» دریافت کرده است. سابقه تدریس در مدرسه حقوق دانشگاه ریچموند را در کارنامه خود دارد. کین نخستین‌بار در سال ۱۹۹۴ به یک منصب دولتی انتخاب شد و در این سال به عضویت شورای شهر ریچموند، ویرجینیا درآمد. او سپس در ۱۹۹۸ به شهرداری ریچموند و در ۲۰۰۲ به معاونت فرماندار ویرجینیا انتخاب شد.


مارکا:

تیتر نخست این روزنامه به تمرینات رئال‌مادرید اختصاص دارد. این روزنامه ورزشی اسپانیایی زبان به پیروزی دو بر صفر اتلتیکو مادرید برابر نومانسیا اشاره کرده است. فرناندو تورس و لوسیانو ویتو گل‌های مادرید را به ثمر رساندند. این روزنامه به دیدارهای دوستانه باشگاهی اشاره دارد. در مهم‌ترین بازی‌ها ویارئال یک بر یک برابر رئال سوسیداد پیروز شد. والنسیا دو بر یک از فاینورد شکست خورد. رئال بتیس هم با نتیجه مشابه فولام را شکست داد. این نشریه به میریا بلمونته اشاره کرد.

مشاهده صفحات روزنامه