مدل‌سازی موفق ازجمله راهکارهای توسعه صنایع

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۴۶۹۸

رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن، اتحاد بین صنعتگران و بانک صنعت و معدن را ازجمله راهکارهای موثر در راستای توسعه بیش از پیش صنایع در کشور دانست و گفت: مدل‌سازی موفق ازجمله راهکارهای توسعه صنایع در عرصه‌های مختلف است.

علی اشرف افخمی در جمع صنعتگران استان یزد با بیان اینکه بانک صنعت، معدن به هیچ عنوان به سازمان‌های دولتی وام نمی‌دهد، اظهار کرد: تمرکز این بانک فقط روی حمایت از بخش خصوصی و صنعتگران فعال است.

وی با اشاره به اینکه بانک‌های توسعه‌یی تمرکز درآمدی خود را فقط در بخش صنعت نخواهند گذاشت، گفت: هنر بانک‌های توسعه‌یی که نقش مهمی در تامین اعتبار لازم برای بخش خصوصی در داخل کشور را ایفا می‌کنند، برقراری ارتباط با منابع مختلف و اعطای آن در قالب تسهیلات برای پیشرفت و توسعه کشور است. افخمی در ادامه بحث آب را یکی از ضرورت‌‎های توسعه صنایع در استان‌های کویری به ویژه استان یزد دانست و بیان کرد: در حال حاضر روزانه ٦٠ هزار مترمربع آب در سواحل خلیج فارس شیرین می‌شود. مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به ورود این بانک برای تامین منابع مالی سه منبع آب شیرین‌کن در کشور، اظهار کرد: بانک صنعت و معدن برای اینکه ظرفیت‌های مختلف داخل و خارج کشور را در اختیار صنایع داخلی قرار دهد، نسبت به تامین مالی طرح‌های مختلف در کشور اقدام می‌کند. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تامین امنیت کشور گفت: صنایع نقش مهمی در ایجاد امید و نشاط اجتماعی به عنوان عامل اصلی تامین امنیت داخلی، ‌ایفا می‌کند.

مشاهده صفحات روزنامه