افزایش ۶۰ درصدی شرکت‌کنندگان مسابقات قرآنی در منطقه ساری

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۴۶۹۹

مسوول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: بیست و دومین دوره مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه و اذان سیزدهم آبان ماه جاری با حضور بیش از ۱۵۰شرکت‌کننده برگزار شد.

عباس خلیل‌پور، مسوول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به اینکه مسابقات امسال در ۹رشته برگزار شد، بیان کرد: رشته‌های صحیح‌خوانی، ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ عمومی، حفظ تخصصی، مفاهیم، نهج‌البلاغه، اذان و عترت از رشته‌های مورد مسابقه بود که پر شور و با استقبال کارکنان و خانواده‌های آنها برگزار شد.

عباس خلیل‌پور تشویق، جذب و هدایت و آشنا کردن نسل جوان به فرهنگ قرآنی و گسترش و ترویج معارف دینی و قرآنی را لازم دانست و اظهار کرد: در این مسابقه حدود ۴۰درصد در رده سنی پیش‌دبستانی تا دانشجویی شرکت کردند که این مهم نشان می‌دهد، کانون خانواده کارکنان منطقه ساری با شعائر قرآنی به هم تنیده شدند و فرهنگ قرآنی از اصول اصلی زندگی آنهاست.

وی توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی بین کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری و خانواده‌های آنان را مهم‌ترین هدف این دوره از مسابقات اعلام و بیان کرد: با عنایت به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، منطقه ساری نیز همواره در تلاش بوده تا فعالیت‌های قرآنی خود را بین کارکنان و خانواده‌های آنان گسترش دهد.

در پایان مراسم، حضور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در بین متسابقین علاوه بر تقویت روحیه آنها را مورد تفقد قرار داد.

مشاهده صفحات روزنامه