چهره‌های مشهور در ماراتن نیویورک

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۴۷۲۴


افراد مشهوری هر ساله در ماراتن نیویورک شرکت می‌کنند که در سال جاری سرمربی بارسلونا و مشهورترین نویسنده ژاپنی نیز این مسابقه را تجربه کردند. به گزارش ایسنا، همیشه در ماراتن نیویورک چهره‌های مشهوری شرکت می‌کنند. آخرین فرد مشهوری که در این مسابقه امروز (یک‌شنبه) شرکت خواهد کرد رائول گونسالس، مهاجم پیشین تیم ملی اسپانیاست. در ادامه به چهره‌های معروفی که در ماراتن نیوریوک شرکت داشتند و زمانی که ثبت کردند، اشاره می‌شود. برایان کرانستون 20سال پیش از آغاز فیلمبرداری سریال مشهور Breaking Bad در ماراتن نیویورک شرکت کرد.

هاروکی موراکامی، نویسنده مشهور ژاپنی تقریبا در همه ماراتن‌های جهان شرکت کرده و سه بار در مسابقات نیویورک حضور داشته است. اداورد نورتون، بازیگری که سه بار نامزد اسکار شده است در سال 2009 در دو نیویورک شرکت کرد و پس از 3ساعت و 48دقیقه و 41ثانیه از خط پایان عبور کرد. پاملا اندرسون بازیگر امریکایی-کانادایی نیز برای خیریه در سال 2013 در ماراتن شرکت داشت و توانست 75هزار دلار جمع‌آوری کند. او زمان 5 ساعت و 41دقیقه و 3ثانیه را به ثبت رسانده است. کیتی هلمز، بازیگر امریکایی این مسابقات را در سال 2007 در کمتر از 5 ساعت و نیم به پایان رساند. البته در برخی از سایت‌ها او به حقه بازی متهم شد. آلیشا کیز، خواننده امریکایی در دوره گذشته شرکت کرد و پس از 5 ساعت و 50 دقیقه و 52 ثانیه از خط پایان عبور کرد.

آلانیس موریست، خواننده کانادایی در ماراتن‌های زیادی حضور داشته است. او در سال 2009 در نیویورک زمان 4ساعت و 28دقیقه و 45ثانیه را به ثبت رساند. ریان رینالدز، بازیگر مشهور کانادایی در عمل خیرخواهانه‌یی در سال 2008 در این بازی‌ها شرکت کرد و پس از 3ساعت و 50 دقیقه و 22ثانیه از خط پایان عبور کرد. لوییس انریکه، سرمربی بارسلونا پیش از مربیگری در ماراتن نیویورک در سال 2005 حضور پیدا کرد و زمان 3ساعت و 14دقیقه و 9ثانیه را به ثبت رساند.

مشاهده صفحات روزنامه