استقبال 10 هزار مسافر نوروزی از تورهای گردشگری

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۳۷۹۰

مازندران|

حسن کلانتری معاون خدمات شهری و دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری ساری در گفت‌وگویی ضمن تشریح فعالیت‌های این ستاد اعلام کرد: بیش از 10هزار نفراز مسافران نوروزی از تورهای گردشگری این ستاد استفاده کردند.

کلانتری در این گفت‌وگو ضمن بیان این مطلب که امسال استقبال از تورهای گردشگری بیش از سال گذشته بود خاطرنشان کرد: در نوروز ۹۶ بیش از 10هزار مسافر از این تورها استفاده کردند. حال آنکه در نوروز ۹۵ تعداد مسافرانی که از تورهای گردشگری ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری ساری استفاده کردند بیش از 7 هزار نفر بود ضمن اینکه امسال ما شاهد حضور مسافرانی از کشور آلمان و چند کشور دیگر اروپایی و آسیایی در این تورها بودیم.

وی سپس به تشریح برنامه‌های تورهای گردشگری پرداخت و گفت: در سال ۹۶ همراه تور ساری گردی، بوم‌گردی نیز مورد استقبال گردشگران قرار گرفت که در آن علاوه بر بازدید از جاذبه‌های توریستی شهر ساری، مسافران نوروزی با این تورها می‌توانستند از دیدنی‌های تمام نقاط شهرستان ساری بهره‌مند شوند. کلانتری افزود: برگزاری جشن‌های آیینی در ایستگاه پایانی تورها در بوستان ملل-مسابقات غواصی - آفرود و پاراگلایدر در آب‌های دریای مازندران و سد سلیمان تنگه و نیز مسابقه ساری‌شناسی ازجمله این برنامه‌ها بودند که جاذبه‌های بسیاری برای مسافران نوروزی ایجاد کرده بودند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر