افزایش رضایت‌ مشتریان با خدمات گروه اقتصادنوین

۱۳۹۳/۰۶/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۹۵

هفتمین دوره آموزش بدو خدمت کارکنان بانک اقتصادنوین با حضور رییس هیات‌مدیره، مدیرعامل، معاونان و مدیران بانک اقتصادنوین در محل مرکز آموزش این بانک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در مراسم اختتامیه این دوره حسن معتمدی، مدیرعامل این بانک گفت: کارکنان بانک اقتصادنوین همواره می‌کوشند با ارایه خدمات مناسب به مشتریان در تمامی عرصه‌ها در ایجاد ارزش افزوده ملی نقش موثر ایفا کنند.

وی اظهار داشت: در این راستا و برای ایجاد فضای مناسب همه پیش‌بینی‌های لازم برای فراهم‌سازی محیطی پرنشاط و با طراوت برای همکاران بانک صورت

گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بانک اقتصادنوین در انتخاب پرسنل وسواس زیادی به خرج داده است، گفت: با وجود همه این وسواس‌ها، توجه به انواع آموزش‌های بدو خدمت، ضمن‌ خدمت و تخصصی در بانک اقتصادنوین از اهمیت بالایی برخودار است و بسترهای لازم برای این مهم فراهم و همکاران بانک اقتصادنوین در همه سطوح در دوره‌های آموزشی تخصصی شرکت می‌کنند.

مشاهده صفحات روزنامه