از خانواده سلطنتی بلژیک تا عربستان

۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۹۸۸

برادر شاه بلژیک باز پرده‌دری کرد

شاهزاده لورن برادر فیلیپ پادشاه بلژیک، خانواده سلطنتی و دوستانشان را به استازی پلیس مخفی آلمان‌شرقی تشبیه کرد. او ادعا کرد آنها سال‌ها در امور مربوط به او خرابکاری کرده‌اند. با وجود ظواهر اشرافی اعضای سلطنتی، شاهزاده لورن به تلویزیون عمومی کشور گفت او مصایب زیادی را متحمل شده و خانواده‌اش هرگز او را حمایت نکرده‌اند. او افزود: همه‌چیز از عمو بودیان پادشاه قبلی شروع شد. بعد پدرم آلبرت‌دوم شبیه استازی بود. امروز هم برادرم پادشاه فیلیپ چنین رفتاری دارد. انی عضو 51ساله خاندان سلطنتی همواره با اظهارات رک و بی‌پرده‌اش موجب شرمندگی خاندان سلطنتی شده و یک‌بار به‌خاطر ارتباط با پسر معمر قذافی کمک مالی سلطنتی به او قطع شد.


شاهزاده سعودی: پاکستان نوکر ماست

در واکنش به اقدام اخیر پارلمان پاکستان که از دولت این کشور خواسته بود، در قبال تحولات جاری در یمن و تجاوز رژیم سعودی به این کشور موضع بی‌طرفی را اتخاذ کند، یک شاهزاده سعودی به‌شدت به مردم و دولت پاکستان حمله برد و آنها را خدمتگزار و نوکر سعودی‌‌ها توصیف کرد.

شاهزاده جلوی بن‌عبدالعزیز بن مساعد، امیر منطقه نجران در واکنش به این اقدام پارلمان پاکستان ملت پاکستان را مردمی دون و فرومایه توصیف کرد و گفت این جماعت همیشه خدمتگزار ما بوده و هستند.


هیلاری مضحکه شبکه‌های اجتماعی

اعلام نامزدی «هیلاری کلینتون» برای انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا و نماد تبلیغاتی او، با واکنش‌های گسترده در پایگاه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. به گزارش العالم، نماد تبلیغاتی هیلاری کلینتون که عبارت است از حرف لاتین «H» به رنگ آبی که از داخل آن تیری قرمزرنگ به‌شکل افقی رد شده و شبیه به یکی از علایم راهنمایی‌رانندگی است که نشان‌دهنده مسیر رفتن به‌سوی بیمارستان است، با انتقاد و تمسخر از سوی بسیاری از کاربران توییتر مواجه شد. برخی گفته‌اند که این علامت، شباهت زیادی به شعار شرکت حمل‌و‌نقل «فیدِکس» دارد؛ و این درحالی است که روزنامه‌نگار بخش خبرهای داخلی روزنامه وال‌استریت‌ژورنال نوشت: برخی معتقدند که این نماد را می‌توان به‌سادگی با آرم یک حزب فاشیست مجارستانی در دوران جنگ جهانی دوم، مقایسه کرد. دردسر بزرگ‌تر برای کلینتون به‌عنوان نامزد حزب دموکراتیک- چپگرا- این است که این پیکان، به‌سمت راست اشاره دارد. هنوز مشخص نشده که این شعار توسط چه کسی طراحی شده و تیم تبلیغات انتخاباتی کلینتون چه مبلغی بابت طراحی آن پرداخته است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر